Udany debiut branżowej konferencji WebMix już za nami (MediaRoom)
Psychologowie społeczni określają nasze czasy kulturą przyspieszenia. Może jednak warto zwolnić? Dlatego 27 września 2024 uczestnicy konferencji WebMix zatrzymali się i mieli okazję do refleksji nad kompetencjami potrzebnymi do rozwoju branży IT. W spotkaniu w Browarach Warszawskich wzięli udział przedstawiciele czterech sektorów usług internetowych: rejestratorzy domen, usługodawcy hostingu, platformy e-commerce oraz agencje SEO.
Jak zauważył jeden z prelegentów Artur Piechocki, prezes Sądu Polubownego ds. Domen Internetowych: „WebMix był wyjątkowym wydarzeniem: świeżość podejścia do koncepcji konferencji, naturalność i przyjazna atmosfera, dynamika i różnorodność! Warto było się spotkać!”.
Uczestnicy konferencji mieli okazję do wzięcia udziału w różnorodnych formach interakcji. Słuchali wystąpień zaproszonych prelegentów, brali udział w debatach stolikowych oraz mieli wiele okazji do networkingu w trakcie trwania wydarzenia. „Stawialiśmy na efekt synergii oraz możliwość wyboru interesujących treści i aktywności z różnorodnej agendy spotkania, którą przygotowaliśmy” - komentuje Agnieszka Dryzek, psycholog i współorganizatorka WebMix.
Wśród tematów poruszanych na konferencji nie zabrakło istotnych kwestii dotyczących cyberbezpieczeństwa, o których opowiadała dr hab. Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz z NASK. Z kolei Michał Sadowski z Brand24 pokazał 8 nowych narzędzi i technologii AI, które pomagają rozwijać biznes. O prawnych aspektach prowadzenia biznesu opowiedzieli Rafał Sikora z Sikora & Legal oraz Artur Piechocki z Kancelarii APLAW. Osobistymi doświadczeniami z pracy lidera zespołu IT podzieliła się Krystyna Pietrzykowska, wykładowca AGH.
O narzędziach, pomagających w wyborze idealnej domeny dla firmy, opowiedział Michał Pleban z Aftermarket.pl i dodał już po konferencji: „Atmosfera była świetna, profesjonalna, ale jednocześnie sprzyjająca luźnym rozmowom i nawiązywaniu wartościowych kontaktów. Świetne połączenie merytoryki i networkingu!”.
„Dzielenie się wiedzą z zakresu e-commerce oraz edukacja zarówno rynku, jak i branż pokrewnych, leży w DNA Grupy Shoper. Dlatego cieszymy się, że mogliśmy wziąć udział w konferencji WebMix. Już nie możemy się doczekać kolejnej edycji” - skomentowała prelegentka Barbara Kaleńczuk, Corporate Communications Specialist w Shoperze, która w swojej prezentacji pokazała, na co należy zwrócić uwagę przy zakładaniu i prowadzeniu sklepu internetowego.
Tomasz Guzik z Oblicze Biznesu zamykał agendę wystąpieniem o marketingu i sprzedaży w dobie automatyzacji i sztucznej inteligencji.
„Udało się zrealizować cel pierwszej edycji konferencji WebMix, jakim była współpraca branży i edukacja rynku. Było dla mnie istotnym, aby pokazać klientom, jakie nowe narzędzia mogą wykorzystać w rozwoju swoich firm” - podkreśla współorganizator Daniel Dryzek.
Głównymi partnerami wydarzenia byli branżowi liderzy: NASK, Aftermarket.pl, Shoper, Brand24 i justjoin.it.
„Fantastyczna okazja do spotkania twarzą w twarz z ludźmi, którzy współtworzą krajobraz polskiego internetu. Dziękuję organizatorom za pomysł, odwagę i serce włożone w organizację konferencji, z niecierpliwością czekam na kolejną edycję!” - komentuje swoje wrażenia po konferencji Przemysław Bojczuk z premium.pl.
Swoją entuzjastyczną opinią podzielił się również Jakub Sergiel z expirki.pl: „Świetni specjaliści, inspirujące rozmowy i nowe, ciekawe kontakty biznesowe - to była prawdziwa wartość konferencji. Organizacja eventu na najwyższym poziomie”. Z kolei Jan Bim z Domeny.tv podsumował: „WebMix to wyjątkowe wydarzenie, które umożliwiło nam osobiste spotkanie z innymi profesjonalistami z branży”.
W przeprowadzonej po WebMix ankiecie uczestnicy docenili organizację oraz poziom merytoryczny konferencji. Wyrazili też chęć wzięcia udziału w kolejnej edycji.
Źródło informacji: WebMix
UWAGA: Za materiał opublikowany przez redakcję PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”.