Przegląd przeprowadzonej przez Midea Group kampanii rekrutacyjnej na kampusach zagranicznych w 1. połowie 2024 roku: strategiczny skok naprzód w dziedzinie globalnej innowacji i lokalizacji (MediaRoom)


SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- Midea Group, uznawana za jednego ze światowych liderów technologii i innowacji, zakończyła pomyślnie swoją trasę w ramach kampanii rekrutacyjnej na kampusach w 1. połowie 2024 roku, której ostatnim akordem była impreza na Uniwersytecie Stanforda. Działalność rekrutacyjna to ważny krok w ciągłym dążeniu firmy to globalnej ekspansji i strategicznej lokalizacji innowacji.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240709718961/pl/

Midea Group, której zróżnicowany asortyment produktów obejmuje inteligentne urządzenia AGD, technologię przemysłową, technologię budynków, rozwiązania z zakresu robotyki i automatyzacji oraz innowacyjne formy działalności biznesowej, poprzez tę kompleksową inicjatywę rekrutacyjną potwierdza zaangażowanie na rzecz obecności na światowych rynkach. Co roku około 15–20% osób pozyskanych przez Midea Group na kampusach studiowało za granicą, co znacznie wzbogaca pulę talentów z wielu krajów, którą dysponuje firma.

Podsumowanie akcji rekrutacyjnej Midea na kampusach w 2024 roku:

- W przedsięwzięciu udział wzięło ponad 3000 kandydatów

- Cztery kraje i 20 interesujących wydarzeń offline na kampusach

- Ponad 10 specjalistycznych paneli przeznaczonych dla doktorantów

Szczegółowe sesje strategiczne:

- Myśli liderów: Programowe sesje prowadzone przez dyrektora generalnego Midea, dyrektora ds. produktów i innych zarządzających, którzy przedstawili wizjonerskie perspektywy przyszłości technologii i kluczowej roli Midea.

- Zanurzenie w kulturę: Tematem sesji, podczas których podkreślano znaczenie ludzi w filozofii Midea, było zaangażowanie firmy na rzecz dobrostanu pracowników, odnoszenia przez nich korzyści i rozwoju osobistego.

- Witryna innowacji: Tematem była obszerna sieć badawczo-rozwojowa Midea, w tym Centralny Instytut Badawczy stojący za globalną strategią badań i rozwoju „2+4+N”, która ugruntowuje status Midea jako lidera innowacji technologicznych.

Doświadczenia interaktywne i uczestniczące:

- Sesje pytań i odpowiedzi: Transparentne rozmowy o wartościach Midea, szansach i oczekiwaniach.

- Dyskusje panelowe: Szczegółowe dialogi dotyczące inicjatyw badawczo-rozwojowych, rozwoju kariery i globalnej obecności.

- Relacje absolwentów: Opowieści absolwentów na temat ich rozwoju osobistego, a w nich uzyskana osobiście wiedza na temat możliwości rozwoju kariery w Midea.

Transparentna droga rekrutacji:

- Ekskluzywna droga kontaktu dla studentów zagranicznych: Studenci zagraniczni, którzy ukończą studia w okresie od stycznia 2024 r. do grudnia 2025 r. są bez wyjątku naszym celem jako kandydaci i mogą składać dokumenty online.

- Przejrzystość procedur: Kandydaci otrzymywali instrukcje podczas transparentnej procedury składania dokumentów, rozmowy rekrutacyjnej i przedstawienia oferty pracy.

- Wiele możliwości rozwoju: Stanowiska w różnych działach: badań i rozwoju, AI, IT, inżynieryjnym i nie tylko pokazały znaczenie dla Midea różnych umiejętności i zainteresowań zawodowych.

- Globalna perspektywa: Ponieważ pracować można w ponad 40 miastach na całym świecie, Midea oferuje kandydatom możliwość pracy w wielokulturowym środowisku.

Nieustanne zaangażowanie Midea

Od Wielkiej Brytanii po Niemcy, Japonię i Stany Zjednoczone, trasa rekrutacyjna Midea w 1. połowie 2024 roku podkreśla niesłabnące zaangażowanie firmy na rzecz stworzenia innowacyjnej, inkluzywnej i otwartej platformy. Firma nadal inwestuje znaczne sumy w swój personel oraz badania i rozwój, aby pozostać w awangardzie postępu technologicznego.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240709718961/pl/

Źródło: Midea Group

KONTAKT:

Diwei Zhang

e-mail: zhangdw26@midea.com

Źródło informacji: Business Wire

UWAGA: Za materiał opublikowany przez redakcję PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”.

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,5534 -0,90%
1 EUR 4,2722 -0,22%
1 GBP 5,1491 -0,94%
100 JPY 2,6551 -0,60%
1 USD 4,0738 0,00%

Powiązane