Przegląd przeprowadzonej przez Midea Group kampanii rekrutacyjnej na kampusach zagranicznych w 1. połowie 2024 roku: strategiczny skok naprzód w dziedzinie globalnej innowacji i lokalizacji (MediaRoom)
SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- Midea Group, uznawana za jednego ze światowych liderów technologii i innowacji, zakończyła pomyślnie swoją trasę w ramach kampanii rekrutacyjnej na kampusach w 1. połowie 2024 roku, której ostatnim akordem była impreza na Uniwersytecie Stanforda. Działalność rekrutacyjna to ważny krok w ciągłym dążeniu firmy to globalnej ekspansji i strategicznej lokalizacji innowacji.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240709718961/pl/
Midea Group, której zróżnicowany asortyment produktów obejmuje inteligentne urządzenia AGD, technologię przemysłową, technologię budynków, rozwiązania z zakresu robotyki i automatyzacji oraz innowacyjne formy działalności biznesowej, poprzez tę kompleksową inicjatywę rekrutacyjną potwierdza zaangażowanie na rzecz obecności na światowych rynkach. Co roku około 15–20% osób pozyskanych przez Midea Group na kampusach studiowało za granicą, co znacznie wzbogaca pulę talentów z wielu krajów, którą dysponuje firma.
Podsumowanie akcji rekrutacyjnej Midea na kampusach w 2024 roku:
- W przedsięwzięciu udział wzięło ponad 3000 kandydatów
- Cztery kraje i 20 interesujących wydarzeń offline na kampusach
- Ponad 10 specjalistycznych paneli przeznaczonych dla doktorantów
Szczegółowe sesje strategiczne:
- Myśli liderów: Programowe sesje prowadzone przez dyrektora generalnego Midea, dyrektora ds. produktów i innych zarządzających, którzy przedstawili wizjonerskie perspektywy przyszłości technologii i kluczowej roli Midea.
- Zanurzenie w kulturę: Tematem sesji, podczas których podkreślano znaczenie ludzi w filozofii Midea, było zaangażowanie firmy na rzecz dobrostanu pracowników, odnoszenia przez nich korzyści i rozwoju osobistego.
- Witryna innowacji: Tematem była obszerna sieć badawczo-rozwojowa Midea, w tym Centralny Instytut Badawczy stojący za globalną strategią badań i rozwoju „2+4+N”, która ugruntowuje status Midea jako lidera innowacji technologicznych.
Doświadczenia interaktywne i uczestniczące:
- Sesje pytań i odpowiedzi: Transparentne rozmowy o wartościach Midea, szansach i oczekiwaniach.
- Dyskusje panelowe: Szczegółowe dialogi dotyczące inicjatyw badawczo-rozwojowych, rozwoju kariery i globalnej obecności.
- Relacje absolwentów: Opowieści absolwentów na temat ich rozwoju osobistego, a w nich uzyskana osobiście wiedza na temat możliwości rozwoju kariery w Midea.
Transparentna droga rekrutacji:
- Ekskluzywna droga kontaktu dla studentów zagranicznych: Studenci zagraniczni, którzy ukończą studia w okresie od stycznia 2024 r. do grudnia 2025 r. są bez wyjątku naszym celem jako kandydaci i mogą składać dokumenty online.
- Przejrzystość procedur: Kandydaci otrzymywali instrukcje podczas transparentnej procedury składania dokumentów, rozmowy rekrutacyjnej i przedstawienia oferty pracy.
- Wiele możliwości rozwoju: Stanowiska w różnych działach: badań i rozwoju, AI, IT, inżynieryjnym i nie tylko pokazały znaczenie dla Midea różnych umiejętności i zainteresowań zawodowych.
- Globalna perspektywa: Ponieważ pracować można w ponad 40 miastach na całym świecie, Midea oferuje kandydatom możliwość pracy w wielokulturowym środowisku.
Nieustanne zaangażowanie Midea
Od Wielkiej Brytanii po Niemcy, Japonię i Stany Zjednoczone, trasa rekrutacyjna Midea w 1. połowie 2024 roku podkreśla niesłabnące zaangażowanie firmy na rzecz stworzenia innowacyjnej, inkluzywnej i otwartej platformy. Firma nadal inwestuje znaczne sumy w swój personel oraz badania i rozwój, aby pozostać w awangardzie postępu technologicznego.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240709718961/pl/
Źródło: Midea Group
KONTAKT:
Diwei Zhang
e-mail: zhangdw26@midea.com
Źródło informacji: Business Wire
UWAGA: Za materiał opublikowany przez redakcję PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”.