Raport bieżący 2/2025
Grupa Boombit szacuje, że w grudniu 2024 roku jej przychody wzrosły mdm o 1,2 proc. do 18,5 mln zł - poinformował wydawca gier w komunikacie prasowym. Przychody pomniejszone o koszty pozyskania użytkownika i prowizje platform wyniosły 7,3 mln zł, co oznacza spadek o 5,1 proc. mdm.
Raport bieżący 1/2025
Grupa Boombit szacuje, że w listopadzie 2024 roku jej przychody spadły mdm o 10,5 proc. do 18,3 mln zł - poinformował wydawca gier w komunikacie prasowym. Przychody pomniejszone o koszty pozyskania użytkownika i prowizje platform wyniosły 7,7 mln zł, co oznacza spadek o 4,4 proc. mdm.
Raport bieżący 33/2024
BoomBit planuje w I kw. 2025 r. wydać dwie duże gry - Train King Tycoon oraz Hunt Origin - poinformowali przedstawiciele zarządu. W ich ocenie, sentyment na rynku gier mobilnych się poprawia i rynek ten rośnie po okresie stagnacji. Celem grupy na 2025 r. jest poprawa wyników i zyskowności.
BoomBit planuje w I kw. 2025 r. wydać dwie duże gry - Train King Tycoon oraz Hunt Origin - poinformowali przedstawiciele zarządu. W ich ocenie, sentyment na rynku gier mobilnych się poprawia i rynek ten rośnie po okresie stagnacji. Celem grupy na 2025 r. jest poprawa wyników i zyskowności.
Grupa BoomBit miała w III kw. 2,6 mln zł zysku netto oraz 7,6 mln zł wyniku EBITDA - podała spółka w komunikacie prasowym. Narastająco po trzech kwartałach 2024 roku spółka wypracowała 6,6 mln zł skorygowanego, skonsolidowanego zysku netto oraz 20,6 mln zł skorygowanej EBITDA.
Raport okresowy kwartalny skonsolidowany 3/2024 QSr
Grupa Boombit szacuje, że w październiku 2024 roku jej przychody wzrosły mdm o 4,7 proc. do 20,4 mln zł - poinformował wydawca gier w komunikacie prasowym. Przychody pomniejszone o koszty pozyskania użytkownika i prowizje platform wyniosły 7,9 mln zł, co oznacza wzrost o 13,8 proc. mdm.
Raport bieżący 32/2024
Raport bieżący 31/2024