Zwracamy uwagę, że po Q2 2024 odczyt EBITDA LTM wyniósł 255,6 mln PLN. Przygotowujemy się na scenariusz, że po Q3 2024 odczyt EBITDA LTM będzie niższy i wyniesie 243,4 mln PLN. Tym samym będzie to według naszej symulacji krótkotrwałe zaburzenie wzrostowej trajektorii wyników Agory (sygnalizowane już we wcześniejszych komentarzach). Nasze prognozy wskazują, że finalnie Agora za cały 2024 rok powinna wykazać wzrost skor. EBITDA w relacji do 2023 roku o ponad 15%..
Raport bieżący z plikiem 33/2024
Helios, spółka zależna Agory, sprzedał udziały posiadane w spółce Step Inside. Cena za 2.970 udziałów, stanowiących 90 proc. kapitału zakładowego Step Inside, wyniosła 17,4 mln zł - podała Agora w komunikacie. Przeprowadzenie transakcji oznacza zakończenie inwestycji w sektorze gastronomicznym przez Helios.
Raport bieżący 32/2024
Raport bieżący 31/2024
AGORA: wyniki Q2 2024
Grupa Agora przewiduje utrzymanie dobrej koniunktury na rynku reklamowym do końca 2024 roku i podniosła tegoroczne prognozy zwyżki rynku do 6-8 proc.- poinformował prezes Bartosz Hojka na telekonferencji z analitykami i dziennikarzami.
Agora, Interia .pl, Ringier Axel Springer Polska, TVN, Wirtualna Polska Media oraz Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe złożyły do UOKiK wniosek w sprawie utworzenia Związku Pracodawców Wydawców Cyfrowych - wynika z informacji umieszczonych na stronach UOKiK.
Listed media group Agora's attributable net loss in the second quarter of 2024 amounted to PLN 12.3 million (EUR 2.9 mln) versus an attributable net profit of PLN 6.9 million (EUR 1.6 mln) a year before, the group said in a financial report. Analysts surveyed by PAP Biznes expected a net loss ranging from PLN 13.9 to 18 million (EUR 3.3 to 4.2 mln).
Listed media group Agora raised its forecasts for growth in the advertising market in Poland in 2024 to 6-8 percent from 5-7 percent earlier, the company said in a press release. Forecasts for the TV and internet advertising markets have been raised.
Strata netto j.d. Agory w drugim kwartale 2024 roku wyniosła 12,3 mln zł wobec 6,9 mln zł zysku netto j.d. rok wcześniej - podała spółka w raporcie. Przedział oczekiwań analityków ankietowanych przez PAP Biznes zakładał 13,9-18 mln zł straty netto.
Agora podniosła prognozę wzrostu rynku reklamy w 2024 roku do 6-8 proc. z 5-7 proc. wcześniej przewidywanych - podała spółka w raporcie. Podniesione zostały prognozy dla rynku reklamy TV i w internecie.