Profil:
Answear.com SAAnswear zwiększył w IV kw. przychody wg MSSF o 22,1 proc. rdr do 525,6 mln zł
Answear wstępnie szacuje, że przychody ze sprzedaży, według sprawozdawczości MSSF, wzrosły w IV kwartale 2024 roku o 22,1 proc. rdr do 525,6 mln zł. Sprzedaż online spółki wyniosła w tym okresie 546,3 mln zł, co oznacza wzrost rdr o 23,6 proc. - poinformowała spółka w komunikacie.
W całym 2024 r. sprzedaż online wyniosła 1.520,4 mln zł i wzrosła o 19,8 proc. rdr. w porównaniu w porównaniu do 2023 r., w którym zanotowano sprzedaż online w wysokości 1.269,1 mln zł. Przychody ze sprzedaży, według sprawozdawczości MSSF, wyniosły w tym okresie 1.501,5 mln zł, co oznacza wzrost o 19,2 proc. rdr.
"Znaczące inwestycje zarówno w rozwój przejętej marki PRM, repozycjonowania Answear .com, jak i otwarcia koncept store-ów w Fabryce Norblina, przełożyły się na obserwowany korzystny trend wzrostowy w sprzedaży, a główne koszty tych zmian poniesione zostały w poprzednich kwartałach" - napisano w komunikacie.
"Pomimo kontynuacji w czwartym kwartale szerokozasięgowej kampanii wizerunkowej, podnoszącej poziom wydatków marketingowych, efekty przyjętej strategii oraz rosnąca skala biznesu pozwalają oczekiwać stopniowej poprawy rentowności Spółki, zarówno w samym czwartym kwartale tego roku, jak i w perspektywie kolejnych okresów sprawozdawczych" - dodano. (PAP Biznes)
doa/ ana/