Biedronka chce mieć do końca 2026 r. co najmniej 50 sklepów na Słowacji

Biedronka, która otworzyła w środę swój pierwszy sklep na Słowacji, chce mieć na tym rynku co najmniej 50 sklepów do końca 2026 r. – poinformował Maciej Łukowski, CEO Biedronka Słowacja.


"W marcu będziemy mieć pięć sklepów. Jeśli chodzi o perspektywę średnioterminową, to do końca 2026 roku chcielibyśmy mieć minimum 50 sklepów" – powiedział Łukowski dziennikarzom podczas uroczystości uruchomienia pierwszego sklepu w Miłosławiu, niedaleko Bratysławy.

W najbliższym czasie planowane są otwarcia w innych słowackich miastach, takich jak Zvolen, Považská Bystrica, Nové Zámky i Senica.

"Interesują nas zarówno lokalizacje w miastach, jak i na wsiach. Dalszy rozwój będzie zależeć od słowackiego klienta, on zdecyduje o tempie ekspansji" – dodał szef słowackiej Biedronki.

Jak wskazał, na rynku słowackim nie pojawił się żaden duży gracz od 20 lat. Główne sieci spożywcze w kraju to Lidl, Kaufland, Tesco, Billa.

Pytany o ekspansję na kolejne rynki, odpowiedział: "Jesteśmy otwarci na różne geografie, ale w tej chwili koncentrujemy się na otwarciu rynku słowackiego. Dopiero, gdy osiągniemy tu sukces, będziemy myśleć o nowych rynkach". (PAP Biznes)

pel/ asa/

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,3787 -1,28%
1 EUR 4,1545 -0,06%
1 GBP 4,9787 -1,07%
100 JPY 2,5962 -2,14%
1 USD 3,8785 -1,92%