Profil:
Jeronimo Martins SGPS SABiedronka chce otworzyć w 2025 roku 130-150 nowych sklepów netto w Polsce
Biedronka chce otworzyć w 2025 roku od 130 do 150 nowych sklepów netto w Polsce - poinformowało Jeronimo Martins w komunikacie. Dodatkowo do końca 2026 roku pod marką Biedronka ma działać co najmniej 50 sklepów na Słowacji.
Dodatkowo program renowacji obecnych lokalizacji obejmie w 2025 roku od 250 do 275 lokalizacji.
Spółka planuje również dodanie nowego centrum dystrybucyjnego do istniejących 17 punktów.
Na Słowacji Biedronka rozpoczęła działalność na początku marca od otwarcia trzech sklepów i pierwszego centrum dystrybucyjnego. Do końca 2026 roku na Słowacji ma działać co najmniej 50 sklepów Biedronka.
Sieć drogerii Hebe ma powiększyć się w tym roku w Polsce o około 30 nowych lokalizacji, a w centrum strategii rozwoju pozostanie kanał e-commerce.
Biedronka w 2025 roku ma w dalszym ciągu koncentrować się na działaniach na rzecz efektywności kosztowej i poprawie produktywności, aby chronić rentowność i reagować na otoczenie gospodarcze.
Jeronimo Martins wskazuje, że na początku 2025 roku w Polsce nadal utrzymuje się niska inflacja cen żywności w połączeniu z rosnącymi płacami i stagnacją konsumpcji żywności. (PAP Biznes)
pr/