Profil:
Big Cheese Studio SABig Cheese Studio planuje niebawem zaktualizować strategię
Big Cheese Studio, którego zysk netto po trzech kwartałach 2024 roku wzrósł o ponad 140 proc. rdr do prawie 5,5 mln zł, planuje aktualizację strategii, której kluczowymi elementami będą: dalsza ekspansja na rynki międzynarodowe i wzmocnienie pozycji w Azji - poinformowała spółka.
"Nasza strategia przynosi efekty, ale w jej zakresie nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa, wkrótce ogłosimy nowe kierunki rozwoju spółki, które - mam nadzieję - znacząco umocnią jej pozycję na rynku gier wideo" - powiedział cytowany w komunikacie prasowym Łukasz Dębski, prezes Big Cheese Studio.
Big Cheese Studio poinformowało, że pracuje nad nową strategią, którą planuje niebawem ogłosić.
"Jednymi z jej najważniejszych filarów są dalsza ekspansja na międzynarodowym rynku gamingowym, a także wzmacnianie obecności na rynkach azjatyckich" - napisano w komunikacie.
Od stycznia do września spółka osiągnęła blisko 9 mln zł przychodów netto, w porównaniu do ok. 8 mln zł rok wcześniej. EBITDA wyniosła ponad 6 mln zł. Na koniec września Big Cheese Studio posiadało niespełna 7 mln zł w środkach pieniężnych.
Spółka podała, że największy wpływ na jej wyniki miała sprzedaż jej dwóch kluczowych tytułów: Cooking Simulator oraz Cooking Simulator VR. W pierwszych trzech kwartałach 2024 roku sprzedaż Cooking Simulator przyniosła spółce 4,2 mln zł przychodów netto, co oznacza wzrost o ponad 28 proc. rdr. Z kolei wersja VR tej gry wygenerowała przeszło 3,1 mln zł.(PAP Biznes)
seb/ asa/