Profil:
Gaming Factory SABlack Rose Projects przyjął strategię rozwoju na lata 2025-2027, spółka chce wydać własne gry
Black Rose Projects, spółka z branży gier wideo, przyjęła strategię rozwoju na lata 2025-2027 - podał Black Rose Projects w komunikacie. Wskazano, że w pierwszej kolejności spółka skupi się na produkcji i wydaniu dwóch własnych gier.
W przyjętej strategii rozwoju na lata 2025–2027 zarząd Black Rose Projects zakłada dalszą ekspansję w dwóch kluczowych obszarach działalności: portowaniu gier oraz produkcji własnych tytułów. Spółka upatruje największy potencjał wzrostu w tworzeniu autorskich gier oraz w realizacji wysokiej jakości portów.
"W pierwszej kolejności Black Rose Projects skupi się na produkcji i wydaniu dwóch własnych gier: Dark Moonlight (na platformy PC, Xbox, PlayStation) oraz Spooky Lord (na platformy PC, Nintendo Switch, Xbox i PlayStation). Będą to pierwsze autorskie produkcje spółki, w których będzie ona odpowiedzialna zarówno za ich stworzenie, wydanie oraz portowanie na wymienione platformy" - napisano.
Podano, że działalność związana z portowaniem gier pozostanie istotnym filarem działalności spółki oraz stabilnym źródłem przychodów, a kolejne produkcje własne będą rozwijane równolegle.
Cele strategiczne spółki obejmują: utrzymanie obecnego zespołu deweloperskiego w celu ukończenia gier Spooky Lord iDark Moonlight, pozyskanie nowych zleceń na portowanie gier na konsole Xbox Series X i PlayStation 5, zwiększenie przychodów ze sprzedaży narzędzia Framework na Unity Asset Store, a także optymalizacje kosztów operacyjnych. (PAP Biznes)
alk/ asa/