Profil:
BoomBit SABoombit liczy na lepsze wyniki w IV kw. w związku z zaplanowanymi premierami
Boombit liczy na poprawę wyników w IV kwartale, ze względu na nowe tytuły, których premiera jest zaplanowana w tym okresie - poinformował zarząd spółki podczas wideokonferencji.
“Przychody ze sprzedaży w drugim kwartale to było ponad 46 milionów złotych, na co złożyło się 26 milionów z gier Mid-Core i Casual oraz prawie 20 milionów z gier Hyper-Casual. Mieliśmy 5 milionów EBITDA i minimalną stratę na poziomie wyniku netto” - powiedział na konferencji prezes spółki Marcin Olejarz.
“Jeżeli chodzi o sam drugi kwartał, to najlepiej zarabiającymi tytułami były Darts Club i Hunt Royale” - dodał.
Członek zarządu Marek Pertkiewicz ocenił, że obecne wyniki nie są na poziomie oczekiwań i aspiracji spółki.
“Liczymy, że czwarty kwartał będzie tym, w którym (...) zaczną pojawiać się nasze nowe premiery i te premiery będą miały swoje odzwierciedlenie w naszych wynikach” - powiedział na konferencji członek zarządu Marek Pertkiewicz.
Dodał, że jeśli chodzi o trzeci kwartał, to nie spodziewałby się przełomowego momentu, jeśli chodzi o wyniki spółki.
Skonsolidowany EBIT za I półrocze 2025 roku wyniósł minus 668 tys. zł, w porównaniu do 10,8 mln zł zysku z działalności operacyjnej w analogicznym okresie rok wcześniej.
“Natomiast zważywszy na październikowe premiery, to myślę, że jest szansa, żeby po pierwsze EBIT był wreszcie dodatni i żebyśmy też wreszcie byli dodatni cashowo, jeśli chodzi o nasze przychody” - powiedział Pertkiewicz.
Marcin Olejarz, prezes spółki poinformował, że grupa intensywnie pracuje nad nowymi tytułami, które mają wkrótce zadebiutować.
“Hunter’s Origin mamy zaplanowaną premierę na 16 października i na 99 proc. uda nam się to zrealizować. Druga gra to jest Big Helmets. Ta gra będzie miała swoją premierę już za tydzień, 2 października” - powiedział prezes.
Dodał, że spółka obserwując rosnącą popularność aplikacji mobilnych w stosunku do tradycyjnych gier, zaangażowała się w tworzenie wspomnianych aplikacji, z których najważniejszą obecnie jest Short Reels - True Life Drama.
“Będzie to platforma udostępniająca krótkie odcinki seriali dramatycznych, której premiera planowana jest na początku IV kw. tego roku” - powiedział Olejarz.
Dodał, że spółka wierzy w projekt choć konkurencja jest duża, jest to już dosyć popularny rodzaj aplikacji.
Za całe I półrocze 2025 roku, EBITDA grupy skorygowana o zdarzenia jednorazowe wyniosła 10,1 mln zł wobec 13,0 mln zł w analogicznym okresie roku poprzedniego, zaś wynik netto skorygowany o zdarzenia jednorazowe ukształtował się na poziomie 0,1 mln zł w porównaniu z 3,9 mln zł w I połowie 2024 roku.
Przychody ze sprzedaży wyniosły 96,6 mln zł.
W pierwszym półroczu 2025 roku łączne przychody z gier mobilnych wyniosły 96,6 mln zł i były o 14 proc. niższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, a znaczącym czynnikiem negatywnie wpływającym na przychody grupy był silnie umacniający się złoty.
Przychody z gier Mid-Core i Casual, które odpowiadały za 60 proc. łącznych przychodów były niższe o 5 proc. niż w analogicznym okresie 2024 roku i wyniosły 57,8 mln zł. (PAP Biznes)
gaw/ ana/