Profil:
BoomBit SABoombit szacuje, że we wrześniu przychody wzrosły mdm o 10,2 proc. do 19,54 mln zł
Grupa Boombit szacuje, że we wrześniu 2024 roku jej przychody wzrosły mdm o 10,2 proc. do 19,54 mln zł - poinformował wydawca gier w komunikacie prasowym. Przychody pomniejszone o koszty pozyskania użytkownika i prowizje platform wyniosły 7,9 mln zł, co oznacza wzrost o 9,2 proc. mdm.
Liczba pobrań wyniosła 18,6 mln.
Przychody grupy BoomBit we wrześniu 2024 r. wyniosły 19,54 mln zł, w tym 18,59 mln zł z gier mobilnych i 0,95 mln zł z projektów blockchain.
Wydatki na User Acquisition zwiększyły się do 9,84 mln zł (+13,9 proc.), a koszty prowizji platform wyniosły 1,78 mln zł (-2,7 proc.).
"We wrześniu poprawiliśmy przychody z gier mobilnych i wypracowaliśmy podobny poziom dochodowości. Dużym wydarzeniem było wydanie 19 września gry Clash of Destiny co jednocześnie wiązało się z dużymi nakładami marketingowymi przeznaczonymi na tę premierę. Warto zauważyć, że gra ma znakomitą długoterminową retencję i obserwujemy wysoki udział płacących użytkowników, więc w dłuższym okresie wydatki te zwrócą się nam z nawiązką. Pozytywnie na wyniki ostatniego miesiąca wpłynęły także wyższe przychody z Darts Club, gdzie w związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata również zaczynamy pozyskiwać coraz więcej graczy" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, prezes Marcin Olejarz.
Dodał, że we wrześniu kilkunastoprocentową dynamikę osiągnęły także gry Hyper-Casual, a najnowsza gra tego typu Downhill Race League w samym wrześniu zanotowała ponad 4 mln pobrań i zajmowała bardzo wysokie miejsca w rankingach gier free to play zarówno w USA, jak i innych krajach tzw. Tier 1.
We wrześniu 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Hunt Royale (3,4 mln zł przychodów), Darts Club (2,6 mln zł) oraz Downhill Race League (2,0 mln zł). (PAP Biznes)
doa/ ana/