CDRL zwiększyło w I kw. '23 przychody o 8 proc. rdr do 71,4 mln zł

CDRL zwiększyło w I kwartale 2023 r. przychody o 8 proc. rdr do 71,4 mln zł - podała spółka w komunikacie prasowym.

"Pierwszy kwartał w spółce CDRL pod względem przychodów oceniamy pozytywnie. Sytuacja społeczno-gospodarcza stabilizuje się, a my jesteśmy bardzo dobrze przygotowani na sezon wiosenno-letni, co pozwala z optymizmem patrzeć w przyszłość" – powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.

W ocenie spółki, Polacy, po lekkim, zeszłorocznym przestoju spowodowanym wybuchem wojny, znów coraz częściej robią zakupy online. Odzwierciedla to wzrost przychodów w polskim kanale e-commerce CDRL. W I kwartale wpływy z tego tytułu wyniosły 16 mln zł, czyli o 21 proc. więcej rdr.

Grupa CDRL to dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi - Buslik. (PAP Biznes)

epo/ ana/

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,5137 0,45%
1 EUR 4,2702 0,12%
1 GBP 5,1229 0,39%
100 JPY 2,6510 0,24%
1 USD 3,8330 0,61%