Profil:
CDRL SACDRL zwiększyło w I kw. '23 przychody o 8 proc. rdr do 71,4 mln zł
CDRL zwiększyło w I kwartale 2023 r. przychody o 8 proc. rdr do 71,4 mln zł - podała spółka w komunikacie prasowym.
"Pierwszy kwartał w spółce CDRL pod względem przychodów oceniamy pozytywnie. Sytuacja społeczno-gospodarcza stabilizuje się, a my jesteśmy bardzo dobrze przygotowani na sezon wiosenno-letni, co pozwala z optymizmem patrzeć w przyszłość" – powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.
W ocenie spółki, Polacy, po lekkim, zeszłorocznym przestoju spowodowanym wybuchem wojny, znów coraz częściej robią zakupy online. Odzwierciedla to wzrost przychodów w polskim kanale e-commerce CDRL. W I kwartale wpływy z tego tytułu wyniosły 16 mln zł, czyli o 21 proc. więcej rdr.
Grupa CDRL to dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi - Buslik. (PAP Biznes)
epo/ ana/