Profil:
Comperia.pl SAComperia ma umowę z Grupą OLX dot. współpracy w zakresie działalności serwisu Otomoto. pl
Spółka Comperia. pl zawarła umowę z Grupą OLX o współpracy przy sprzedaży usług finansowych, świadczonych za pośrednictwem Comperia - podała spółka w komunikacie. Grupa OLX ma m.in. udostępnić spółce powierzchnię reklamową w internetowym serwisie motoryzacyjnym Otomoto. pl.
Podano, że umowa dotyczy współpracy mającej na celu wsparcie systemu sprzedaży usług finansowych świadczonych za pośrednictwem Comperia, w szczególności poprzez świadczenie usług pośrednictwa, reklamę, marketing oraz udostępnienie spółce przez Grupę OLX powierzchni reklamowej w ogólnopolskim internetowym serwisie motoryzacyjnym Otomoto. pl w okresie od dnia 1 lutego 2025 r. do dnia 31 stycznia 2026 r.
Wskazano, że celem zawarcia umowy jest osiągnięcie jak najwyższej sprzedaży oferowanych użytkownikom serwisu usług finansowych, w których uzyskaniu spółka pośredniczy, podniesienie atrakcyjności ogłoszeń użytkowników serwisu, jak również rozwój serwisów prowadzonych przez Grupę OLX, a także poszerzenie zakresu sprzedaży świadczonych przez Grupę OLX usług.
Umowa przewiduje zasadniczo współpracę stron w ramach dwóch wariantów, z których drugi wiąże się z ponad dwukrotnym, w stosunku do pierwszego wariantu, zwiększeniem kwoty gwarantowanej wynagrodzenia rocznego kontrahenta.
Comperia szacuje, że w toku wykonywania umowy i przy założeniu braku wystąpienia nadzwyczajnych zdarzeń wywierających znaczący wpływ na sytuację rynkową, wartość świadczeń spółki na rzecz kontrahenta może wynieść ok. od 6 mln zł do 13 mln zł netto (w zależności od wyboru wariantu współpracy stron). (PAP Biznes)
alk/ asa/