Digital Network przejmuje spółkę Braughman Group Media Outdoor

Digital Network przejmuje działającą w branży reklamy zewnętrznej spółkę Braughman Group Media Outdoor - poinformował Digital Network w komunikacie.


Digital Network przejmie 90 proc. udziałów w kapitale zakładowym tej spółki od IT FASHION POLSKA PROPERTIES oraz 10 proc. udziałów od Sławomira Pawluka. Cena sprzedaży za udziały pierwszego akcjonariusza wynosi 119,3 mln zł, a od drugiego - 12,2 mln zł.

Digital Network zamierza sfinansować nabycie udziałów z środków własnych, z pożyczki oraz z kredytu bankowego.

Braughman Group Media Outdoor działa w branży reklamy zewnętrznej (Digital i OOH - Out Of Home) i zarządza siecią wielkoformatowych ekranów reklamowych na terenie całej Polski.

Spółka specjalizuje się w segmencie reklamy wielkoformatowej (segment PREMIUM) oraz dynamicznie rosnącej kategorii wielkoformatowych nośników cyfrowych (DOOH-Digital Out Of Home). (PAP Biznes)

seb/ gor/

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,5307 -0,42%
1 EUR 4,2301 -0,10%
1 GBP 4,8171 0,20%
100 JPY 2,3465 0,15%
1 USD 3,6675 -0,14%
Serwisy ogólnodostępne PAP