Erli zanotowało w I półroczu '25 wzrost sprzedaży GMV o 54 proc. do 829,1 mln zł
Platforma e-commerce Erli odnotowała w pierwszym półroczu 2025 roku wzrost sprzedaży GMV do 829,1 mln zł z 539,6 mln zł rok wcześniej - poinformowała spółka w komunikacie prasowym. EBITDA za ten okres szacowana jest na 8,7 mln zł, co oznacza wzrost o 42,3 proc. rdr.
Przychód platformy wyniósł w pierwszym półroczu 120,4 mln zł (+62,8 proc. rdr).
Jak podano, liczba transakcji na platformie wzrosła o 56,6 proc., osiągając poziom 4 mln. Liczba sprzedanych przedmiotów wzrosła o 57,7 proc. do 9,8 mln sztuk.
W pierwszym półroczu platforma odnotowała największe wzrosty sprzedaży w kategoriach: kultura i rozrywka (wzrost o 102 proc.), uroda (wzrost o 100 proc.), motoryzacja (wzrost o 78 proc.).
Obecnie na platformie zarejestrowanych jest 34 tys. polskich sprzedawców. (PAP Biznes)
pel/ gor/