Profil:
Eurocash SAEurocash zainwestuje 40 mln zł w modernizację i rozwój sieci partnerskich ABC, Groszek i Euro Sklep
Grupa Eurocash zainwestuje 40 mln zł w strategię rozwoju sieci partnerskich ABC, Groszek i Euro Sklep działających pod marką parasolową „Moje Sklepy”. Planowana jest m.in. modernizacja 4 tys. sklepów do końca 2025 r., rozwój narzędzi digitalowych oraz działania promocyjne - podał Eurocash w komunikacie prasowym.
Eurocash poinformował, że elementem strategii jest kompleksowe odświeżenie wizerunku sklepów, w tym modernizacja witryn i wnętrz placówek. Obok brandingu poszczególnych sieci, pojawi się także spójna identyfikacja wizualna marki parasolowej „Moje Sklepy”. Spółka zainwestuje też w witrynowe ekrany LED, na których wyświetlane będą treści promocyjne.
Planowany jest również rozwój aplikacji mobilnej „Moje Sklepy” wspólnej dla wszystkich trzech sieci partnerskich. Strategia zakłada, że do końca 2025 roku program pozyska milion użytkowników, co ma przełożyć się na zwiększenie obrotów w sklepach należących do sieci.
Grupa chce zrezygnować z tradycyjnych gazetek promocyjnych w wersji papierowej. W ich miejsce wprowadzane są cyfrowe nośniki treści – zarówno na ekranach LED w sklepach, jak i w aplikacjach mobilnych.
"Strategia zakłada także dostosowanie formatów sklepów do lokalnych potrzeb konsumentów oraz różnych modeli biznesowych. Podział na „Małe lokalne sklepy” oraz „Duże lokalne sklepy”, a w związku z tym wprowadzenie zróżnicowanych promocji, umożliwi lepsze dopasowanie oferty asortymentowej, a z perspektywy franczyzobiorcy – skuteczniejsze zarządzanie biznesem oraz efektywniejszą egzekucję promocji" - napisano. (PAP Biznes)
doa/ asa/