Fundusz growth equity bValue Fund inwestuje 43 mln zł w Xtreme Brands
Fundusz growth equity bValue Fund inwestuje 43 mln zł w Xtreme Brands - podał fundusz w komunikacie prasowym. Inwestycja pozwoli przyspieszyć ekspansję Xtreme Brands w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej oraz zapewni jej wsparcie w procesie digitalizacji.
"Techowym know-how i doświadczeniem funduszu pomożemy spółce w tworzeniu produktów i usług digitalowych, by mocniej integrować klientów wokół Xtreme Brands, co przełoży się także na realne korzyści dla franczyzobiorców" – powiedział cytowany w komunikacie Maciej Balsewicz, Founder & Managing Partner bValue Fund.
Xtreme Brands to platforma marek franczyzowych zorientowanych na fitness i wellbeing. Pod szyldem Xtreme Fitness Gyms działa obecnie w Polsce ponad 100 nowoczesnych klubów, zlokalizowanych głównie w mniejszych miastach. W ramach sieci Xtreme Brands funkcjonują także cztery nowoczesne przestrzenie rozwojowe dla dzieci (Xtreme KiDS), promujące aktywność fizyczną poprzez zabawę.
Łukasz Dojka, Founder & Chairman of the Board Xtreme Brands, ocenia, że współpraca z bValue nie zmienia kierunku działania firmy, ale pozwala jeszcze pełniej wykorzystać drzemiący w niej potencjał.
"Stawiamy przed sobą ambitne, ale w pełni osiągalne cele – jednym z nich jest zajęcie do 2030 roku pozycji największej sieci franczyzowej fitness i wellbeing w Europie Środkowo-Wschodniej" – dodał.
Jest to trzecia inwestycja funduszu bValue Fund w 2025 roku, co czyni fundusz jednym z najaktywniejszych inwestorów w regionie. (PAP Biznes)
mbi/ osz/