Profil:
Gaming Factory SAGaming Factory zaktualizował strategię rozwoju na lata 2025–2027
Gaming Factory zaktualizował strategię rozwoju na lata 2025–2027 - podała spółka w komunikacie prasowym. Spółka poinformowała, że w I półroczu osiągnęła 9,4 mln zł przychodów jednostkowych wobec 1,7 mln zł rok wcześniej.
Jak podano, strategia Gaming Factory na lata 2025–2027 koncentruje się na kluczowych obszarach: rozwoju marki JDM (Japanese Drift Master), efektywności operacyjnej oraz globalnych partnerstwach. W dalszej perspektywie planowana jest produkcja JDM 2, czyli projektu klasy AA, który będzie rozwijany z myślą o globalnej dystrybucji, możliwie we współpracy z międzynarodowym wydawcą. Równolegle rozwijana jest również gra Pizza Slice, której premiera planowana jest na początek 2026 roku.
Dodano, że Gaming Factory zamierza dalej optymalizować procesy produkcyjne, koncentrować się na wybranych projektach o największym potencjale i zwiększać powtarzalność przychodów dzięki dodatkom, aktualizacjom i premierom na nowe platformy. Spółka nie wyklucza także współpracy z zewnętrznymi wydawcami przy wybranych projektach.
"Zbudowaliśmy solidne fundamenty, dysponujemy silnym IP, doświadczonym zespołem i jasno określonymi celami na najbliższe lata. Zaktualizowana strategia, którą realizujemy, koncentruje się przede wszystkim na rozwoju JDM: Japanese Drift Master i dalszym budowaniu kompetencji wokół gier motoryzacyjnych. Chcemy w sposób zrównoważony poszerzać nasze portfolio, przede wszystkim poprzez wzmacnianie istniejących marek. Zależy nam na skalowalnym i efektywnym modelu działania. JDM udowodnił, że potrafimy tworzyć tytuły o globalnym potencjale, teraz naszym celem jest przełożenie tego sukcesu na dalszy rozwój Gaming Factory" – powiedział cytowany w komunikacie Mateusz Adamkiewicz, prezes Gaming Factory.
Gaming Factory, w I półroczu 2025 roku osiągnął 9,4 mln zł przychodów jednostkowych wobec 1,7 mln zł rok wcześniej. EBITDA wyniosła 5,6 mln zł, a zysk netto sięgnął blisko 1,1 mln zł. Najważniejszym czynnikiem poprawy wyników była majowa premiera flagowej produkcji JDM: Japanese Drift Master, której sprzedaż obecnie przekroczyła 140 tys. egzemplarzy.
"Wyniki finansowe pokazują, że konsekwentna praca nad JDM: Japanese Drift Master przyniosła oczekiwany efekt. Aktualna sytuacja pozwala nam planować dalszy rozwój spółki. Należy też podkreślić, że zaraportowany jednostkowy zysk netto byłby wyższy, gdyby nie jednorazowy odpis aktualizacyjny w wysokości 2,7 mln zł. Teraz naszym priorytetem jest utrzymanie wysokiego poziomu sprzedaży, dalsze zainteresowanie grą oraz skuteczne zarządzanie jej cyklem życia" – dodał Mateusz Adamkiewicz. (PAP Biznes)
mbi/ ana/