Profil:
BoomBit SAGrupa BoomBit zmniejszyła przychody w sierpniu o 7,7 proc. mdm, do 15,7 mln zł
Grupa BoomBit zanotowała w sierpniu 2025 roku spadek przychodów o 7,7 proc. mdm, do 15,7 mln zł - poinformowała spółka w komunikacie.
Wydatki na User Acquisition spadły o 11,1 proc. mdm do 8,2 mln zł, a koszty prowizji platform zmniejszyły się o 11,2 proc. do 1,2 mln zł. Grupa miała 14,2 mln pobrań.
Przychody pomniejszone o wydatki na pozyskanie użytkowników (UA) i prowizje platform (bez projektów blockchain) wyniosły 6,2 mln zł, czyli spadły 1,9 proc. mdm.
Przychody grupy BoomBit ze sprzedaży gier mobilnych w sierpniu wyniosły 15,6 mln zł.
W sierpniu 2025 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Darts Club (2,31 mln zł), Hunt Royale (2,18 mln zł) oraz Car Sales Simulator (1,97 mln zł).
"Nasze wyniki w sierpniu były na poziomie zbliżonym do większości tegorocznych miesięcy. Patrzymy już na wrzesień, w którym planujemy kilka premier i softlaunchy. Wśród najważniejszych tytułów są Big Helmets: Warriors of Destiny oraz The Kingdom: Medieval Tales, a duże aktualizacje dostaną także Dawn of Ages i Loot Heroes" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, prezes Boombit Marcin Olejarz.
"Tak jak zapowiadaliśmy, kończymy pracę nad pierwszą w historii Grupy aplikacją - Short Reels, której soft launch właśnie wystartował. Aplikacje mobilne cieszą się dużą popularnością czego dowodem jest raport Sensor Tower, według którego w drugim kwartale tego roku aplikacje mobilne po raz pierwszy w historii zarobiły na mikropłatnościach więcej niż gry mobilne" - dodał.(PAP Biznes)
mbi/ ana/