Profil:
LPP SAGrupa LPP otworzyła 2000. salon marki Sinsay
Grupa LPP otworzyła 2000. salon marki Sinsay, w kazachskim Turkiestanie - podało LPP w komunikacie prasowym. W najbliższym czasie marka pojawi się na dwóch kolejnych rynkach: w Gruzji i Mołdawii.
Jak podano, od momentu uruchomienia tysięcznego sklepu w marcu 2024 roku, marka Sinsay podwoiła liczbę lokalizacji w ciągu 19 miesięcy, utrzymując średnie tempo dwóch otwarć dziennie. W samym 2025 roku uruchomiono ponad 500 nowych salonów.
Obecnie Sinsay ma swoje salony w 24 krajach, a w najbliższym czasie pojawi się na dwóch kolejnych rynkach: w Gruzji i Mołdawii.
W tym roku brand uruchomił blisko 30 dużych salonów o powierzchni powyżej 1000 m kw., m.in. w Polsce, Rumunii, Włoszech, Chorwacji, Kosowie i na Węgrzech.
"Rozwój marki Sinsay jest dowodem na to, że strategia grupy LPP, zakładająca dywersyfikację geograficzną i formatową, przynosi wymierne efekty. Nie stawiamy na jeden region czy jeden model - rozwijamy się tam, gdzie widzimy potencjał i gdzie możemy najlepiej odpowiedzieć na potrzeby klientów. Azja Centralna, Europa Południowa, Europa Środkowo-Wschodnia - każdy z tych regionów ma swoją specyfikę, a my potrafimy się do niej dostosować. Już wkrótce marka Sinsay pojawi się także w Gruzji i Mołdawii, rozszerzając naszą obecność na kolejnych, perspektywicznych rynkach" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, Marcin Piechocki, wiceprezes LPP oraz dyrektor zarządzający Sinsay. (PAP Biznes)
pel/ ana/