Profil:
LPP SALPP zanotowało w III kw. wzrost przychodów o 23 proc.; sprzedaż LFL wzrosła o 4,3 proc. (opis)
Grupa LPP zanotowała w III kwartale, czyli w okresie sierpień-październik 2025 r., 23 proc. wzrost dynamiki przychodów w walutach stałych. Sprzedaż LFL w III kwartale wzrosła o 4,3 proc. - podała spółka w komunikacie nt. wstępnych danych operacyjnych.
LPP podało, że narastająco, po 9 miesiącach przychody w walutach stałych wzrosły o 22 proc., a sprzedaż LFL wzrosła o 3,3 proc.
Jak podano, sprzedaż offline wzrosła w III kw. o 24 proc. rdr, a online o 22 proc. rdr. Po trzech kwartałach wzrosty wyniosły po 22 proc. w obu kanałach.
W marce Sinsay sprzedaż LFL w salonach spadła o 1,7 proc. rdr w III kw. i o 0,7 proc. w okresie I-III kw. Pozostałe marki zanotowały wzrost sprzedaży LFL odpowiednio o: 10,8 proc. i 7,4 proc.
Liczba nowych sklepów w trzecim kwartale wyniosła 232, z czego 200 pod marką Sinsay, a narastająco liczba nowych sklepów wyniosła 664.
Na koniec października powierzchnia handlowa salonów LPP wyniosła 2.850 tys. m kw., co oznacza wzrost o 26 proc. rdr.
"W III kwartale spółka zanotowała powrót do ponad 20 proc. wzrostu sprzedaży (w walutach stałych) zarówno w offline jak i online. Spółka kontynuowała aktywną politykę maksymalizacji marży brutto przy jednoczesnym efektywnym zarządzaniu kosztami SG&A, skupiając się na rentownym wzroście" - podało LPP.
LPP poinformowało w komunikacie, że w związku z ogłoszoną w kwietniu 2025 roku strategią rozwoju, w trakcie jej implementacji, planuje w odstępach kwartalnych publikować wybrane wstępne dane operacyjne grupy.
Grupa opublikuje raport finansowy za III kwartał 11 grudnia 2025 roku.(PAP Biznes)
pel/ mcb/ asa/