Maxima Grupe chce jesienią zakończyć integrację sieci sklepów Stokrotka i Aldik

Maxima Grupe, nowy właściciel Emperia Holding, rozpoczyna proces integracji sieci sklepów Stokrotka i Aldik, który potrwa do jesieni - podała Maxima w komunikacie prasowym. Połączona sieć będzie działać pod szyldem Stokrotka i na koniec roku liczyć ma 563 sklepy.


"Maxima Grupe rozpoczyna proces integracji sieci detalicznych Stokrotka i Aldik. Aldik, który został przejęty w 2012 roku zostanie włączony do Stokrotki. W tym roku Maxima Grupe przejęła Emperię Holding, która zarządza siecią Stokrotka. Zakończenie procesu połączenia obu spółek jest planowane na jesień" - napisano w komunikacie.

Po fuzji sieć sklepów będzie działać pod szyldem Stokrotka.

"Po integracji i otwarciu nowych sklepów, Stokrotka będzie miała na koniec roku 563 placówki" - podała Maxima Grupe.

Spółka poinformowała, że na koniec 2017 roku sieć supermarketów Stokrotka liczyła 437 sklepów i miała sprzedaż na poziomie 597 mln euro. Z kolei Aldik miał 30 sklepów i 52 mln euro sprzedaży.

Litewska grupa Maxima prowadzi sieci sklepów detalicznych w Polsce, krajach nadbałtyckich i Bułgarii. W 2017 roku jej przychody wzrosły o 4,2 proc. rdr do 2,8 mld euro. (PAP Biznes)

pel/

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,5221 -0,62%
1 EUR 4,2587 -0,24%
1 GBP 5,0318 -0,49%
100 JPY 2,6438 -0,69%
1 USD 4,1321 -0,34%