Maxima Grupe chce jesienią zakończyć integrację sieci sklepów Stokrotka i Aldik
Maxima Grupe, nowy właściciel Emperia Holding, rozpoczyna proces integracji sieci sklepów Stokrotka i Aldik, który potrwa do jesieni - podała Maxima w komunikacie prasowym. Połączona sieć będzie działać pod szyldem Stokrotka i na koniec roku liczyć ma 563 sklepy.
"Maxima Grupe rozpoczyna proces integracji sieci detalicznych Stokrotka i Aldik. Aldik, który został przejęty w 2012 roku zostanie włączony do Stokrotki. W tym roku Maxima Grupe przejęła Emperię Holding, która zarządza siecią Stokrotka. Zakończenie procesu połączenia obu spółek jest planowane na jesień" - napisano w komunikacie.
Po fuzji sieć sklepów będzie działać pod szyldem Stokrotka.
"Po integracji i otwarciu nowych sklepów, Stokrotka będzie miała na koniec roku 563 placówki" - podała Maxima Grupe.
Spółka poinformowała, że na koniec 2017 roku sieć supermarketów Stokrotka liczyła 437 sklepów i miała sprzedaż na poziomie 597 mln euro. Z kolei Aldik miał 30 sklepów i 52 mln euro sprzedaży.
Litewska grupa Maxima prowadzi sieci sklepów detalicznych w Polsce, krajach nadbałtyckich i Bułgarii. W 2017 roku jej przychody wzrosły o 4,2 proc. rdr do 2,8 mld euro. (PAP Biznes)
pel/