Profil:
Mex Polska SAMex Polska w aktualizacji strategii uwzględnił współpracę w zakresie dostaw bezpośrednich (aktl.)
Mex Polska w aktualizacji strategii na lata 2024-2028 uwzględnił współpracę w zakresie dostaw bezpośrednich - poinformował operator sieci restauracji w komunikacie. Spółka przewiduje wzrost zysku netto o co najmniej 1 mln zł w 2025 roku.
Mex Polska nawiązała współpracę z dostawcą posiłków na wynos, Glovo.
"Rozwój Grupy przewiduje także nawiązywanie współpracy z partnerami biznesowymi w zakresie dostaw bezpośrednich (delivery), jako elementu uzupełniającego strategię. Celem tego działania jest optymalizacja procesów operacyjnych oraz zwiększenie potencjału wzrostu wyników finansowych" - napisano w zaktualizowanej strategii grupy.
"Oczekuje się, że wdrożenie tego rodzaju współpracy w lokalach restauracyjnych grupy, przyczyni się do wzrostu, w ujęciu rocznym, zarówno przychodów w tym segmencie, jak i skonsolidowanego zysku netto" - dodano.
Holding szacuje, że decyzja ta może skutkować zwiększeniem przychodów w segmencie restauracyjnym grupy o co najmniej 5 proc. rocznie. Szacuje się, że taki wzrost przychodów przyniesie istotny wzrost zysku netto Grupy o co najmniej 1 mln zł w 2025 roku.
Poinformowano, że grupa obejmuje w ramach umowy o współpracy usługami delivery swoje wszystkie koncepty kulinarne: The Mexican, PanKejk, Prosty Temat, Pizzanova i Spoco Taco.
W skład grupy kapitałowej Mex Polska wchodzi kilkadziesiąt spółek powiązanych organizacyjnie i kapitałowo. Grupa zarządza 50 lokalami gastronomicznymi. (PAP Biznes)
gaw/ osz/