Profil:
MOL Rt.MOL planuje w '25 zakończyć rebranding większości stacji franczyzowych w Polsce

MOL Polska planuje w 2025 r. zakończyć rebranding większości z ponad 100 stacji franczyzowych w Polsce - poinformował MOL w komunikacie prasowym. W Polsce w nowych barwach działa blisko 30 stacji partnerskich i ponad 270 stacji własnych MOL.
Jak podano, docelowo do roku 2030 Grupa MOL zamierza potroić liczbę stacji franczyzowych w Europie. Spółka zakłada, że duża część wzrostu sieci partnerskiej będzie wynikać z dalszego rozwoju programu franczyzowego w Polsce.
Grupa prowadzi trzy rafinerie i dwa zakłady petrochemiczne w ramach zintegrowanego łańcucha dostaw na Węgrzech, Słowacji i w Chorwacji oraz sieć blisko 2400 stacji paliw w 10 krajach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej. (PAP Biznes)
doa/ osz/