MOL planuje w '25 zakończyć rebranding większości stacji franczyzowych w Polsce

MOL, stacja paliw

MOL Polska planuje w 2025 r. zakończyć rebranding większości z ponad 100 stacji franczyzowych w Polsce - poinformował MOL w komunikacie prasowym. W Polsce w nowych barwach działa blisko 30 stacji partnerskich i ponad 270 stacji własnych MOL.


Jak podano, docelowo do roku 2030 Grupa MOL zamierza potroić liczbę stacji franczyzowych w Europie. Spółka zakłada, że duża część wzrostu sieci partnerskiej będzie wynikać z dalszego rozwoju programu franczyzowego w Polsce.

Grupa prowadzi trzy rafinerie i dwa zakłady petrochemiczne w ramach zintegrowanego łańcucha dostaw na Węgrzech, Słowacji i w Chorwacji oraz sieć blisko 2400 stacji paliw w 10 krajach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej. (PAP Biznes)

doa/ osz/

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,3528 0,44%
1 EUR 4,1857 0,27%
1 GBP 4,9779 0,34%
100 JPY 2,5803 -0,18%
1 USD 3,8346 -0,08%