Profil:
Murapol SAMurapol w I kw. sprzedał klientom detalicznym 707 lokali
Murapol w pierwszym kwartale 2025 r. sprzedał klientom detalicznym, na podstawie umów deweloperskich i przedwstępnych, 707 lokali wobec 769 rok wcześniej - podała spółka w komunikacie.
Ponadto, na koniec I kwartału 2025 r. grupa posiadała 174 opłacone umowy rezerwacyjne (po wyeliminowaniu rezygnacji).
Łączna sprzedaż netto do klientów detalicznych w I kwartale 2025 r. wyniosła więc 881 lokali (umowy deweloperskie, przedwstępne oraz opłacone umowy rezerwacyjne, po wyeliminowaniu rezygnacji) wobec 912 w analogicznym okresie 2024 r.
Klientom detalicznym przekazano w I kwartale 2025 r. 657 lokali (w I kwartale 2024 r. - 752 lokali).
W pierwszych trzech miesiącach 2025 r. grupa Murapol wprowadziła do oferty 1.045 lokali.
Na dzień 31 marca 2025 r. oferta grupy obejmowała 5 tys. lokali w 16 miastach.
Portfel projektów w budowie grupy Murapol obejmował na koniec marca 8.686 lokali powstających w 106 budynkach realizowanych w ramach 28 projektów na terenie 14 miast, w tym w segmencie detalicznym 7.045 lokali, a w segmencie PRS - 1.641 lokali.
Grupa na dzień 31 marca 2025 r. dysponowała aktywnym bankiem ziemi pod budowę blisko 20 tys. lokali o łącznej powierzchni użytkowej netto blisko 862 tys. mkw. w 19 miastach.
"Rok 2025 będzie rokiem klienta na rynku mieszkaniowym. Przemawia za tym rozbudowana oferta mieszkań postawiona do dyspozycji klientów jeszcze w 2024 roku, które obecnie są na bardziej zaawansowanym etapie realizacji, a tym samym z krótszym terminem odbioru. (...) Segment rynku, w którym działamy, dywersyfikacja geograficzna oraz stale rozbudowywana oferta produktowa pozwalają nam z optymizmem prognozować wzrost sprzedaży w 2025" – powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, prezes Murapolu Nikodem Iskra. (PAP Biznes)
pel/