Profil:
Pepco Group NVPepco Group planuje otworzyć w roku obrotowym 2025 ok. 300 nowych sklepów netto
Pepco Group planuje otworzyć w roku obrotowym 2025 ok. 300 nowych sklepów netto. Priorytetem będzie dalszy wzrost przychodów LFL - poinformowała spółka w komunikacie.
"Chociaż jesteśmy dopiero na początku roku, grupa spodziewa się kontynuować pozytywny trend sprzedaży like-for-like osiągnięty przez Pepco do tej pory w roku obrotowym 2025. Skoncentrowane inwestycje w ceny kluczowych produktów, wraz z poprawą dostępności i świeżości zapasów, powinny napędzać wzrost przychodów oparty na wolumenie w ciągu roku" - napisano w komunikacie.
"W roku obrotowym 2025 planujemy otworzyć około 300 nowych sklepów netto w całej grupie, koncentrując się głównie na marce Pepco, przede wszystkim w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Priorytetem zarządu na rok obrotowy 2025 będzie dalszy wzrost przychodów like-for-like, które powinny się poprawić w miarę pokonywania wyzwań związanych z łańcuchem dostaw, wspierane przez korzystniejsze ceny, przy jednoczesnym wzmacnianiu kluczowej oferty dla klientów. Na tych fundamentach, a także przy kontynuacji dyscypliny w zakresie nakładów inwestycyjnych (capex) w celu generowania wolnych przepływów pieniężnych, spodziewamy się dalszego postępu strategicznego w roku finansowym 2025" - dodano.
Grupa planuje przedstawić aktualizację strategii podczas wydarzenia dla inwestorów Capital Markets Day, które odbędzie się 6 marca 2025 roku. (PAP Biznes)
pel/