Polski Holding Hotelowy w kwietniu przedstawi nową strategię grupy
Efektywność finansowa, transfer wiedzy i zrównoważony rozwój - to główne założenia nowej strategii Grupy Polski Holding Hotelowy - poinformowali PAP przedstawiciele grupy. Swoją strategię firma ma ogłosić w kwietniu. Plany na najbliższe lata zakładają m.in. rozwój infrastruktury hotelowej.
"Intensywnie pracujemy nad nową strategią grupy, którą planujemy ogłosić w kwietniu. Kluczowymi filarami tej wizji będą: efektywność finansowa, transfer wiedzy i know how oraz zrównoważony rozwój" - poinformowali PAP przedstawiciele Grupy Polski Holding Hotelowy.
Dodali, że plany PHH na najbliższe lata są skoncentrowane na dynamicznym rozwoju infrastruktury hotelowej. PHH modernizuje obecnie ok. 20 należących do niego obiektów.
Grupa przypomniała, że w IV kwartale zeszłego roku wprowadziła na rynek hotel trzygwiazdkowy pod nową marką Aiden by Best Western w Łodzi oraz trzygwiazdkowy Holiday Inn Express w Lublinie.
"W pierwszym półroczu tego roku zaplanowaliśmy otwarcia dwóch kolejnych zmodernizowanych hoteli: czterogwiazdkowego hotelu w Katowicach pod nową marką voco należącą do IHG oraz czterogwiazdkowego Four Points by Sheraton we Wrocławiu. Trwają inwestycje w Poznaniu (Four Points) oraz w Krakowie (Le Meridien)" - przekazała.
W tym roku PHH zakończy modernizacje i wprowadzi na rynek dwa hotele czterogwiazdkowe z kategorii obiektów resortowych - w Krynicy Zdroju oraz Międzyzdrojach.
"Najbliższe projekty w tej kategorii to hotele: Interferie Hotel Medical Spa w Świnoujściu pod marką Movenpick oraz Geovita w Dąbkach, która będzie działać pod szyldem BestWestern" - wskazała grupa.
"Nie zamierzamy powiększać naszego portfolio przez akwizycje obiektów nienależących do szerokorozumianego Skarbu Państwa. PHH pełni ważną rolę w zarządzaniu majątkiem Skarbu Państwa – te aktywa zostały skonsolidowane i naszym zadaniem jest poprawić ich efektywności" - podkreślono w informacji.
W skład Grupy PHH wchodzi ponad 50 hoteli i obiektów z blisko 6 tys. pokoi; to druga największa grupa hotelowa w kraju i pierwsza z wyłącznie polskim kapitałem. Jako franczyzobiorca współpracuje ze światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak: Marriott International, Hilton Worldwide, Best Western Hotels&Resorts, InterContinental Hotels Group, Louvre Hotels Group i Accor. (PAP)
fos/ pad/ amac/ pr/