Profil:
CDRL SAPrzychody CDRL w II kw. '23 spadły 16 proc. rdr do 59,5 mln zł
Przychody CDRL w drugim kwartale 2023 roku spadły 16 proc. rdr do 59,5 mln zł - podała spółka w komunikacie prasowym.
Spółka podała, że polski kanał e-commerce wygenerował w tym okresie 11,9 mln zł, co oznacza wzrost o 9 proc. rdr.
W I półroczu 2023 r. wygenerował niemal 131 mln zł sprzedaży, co oznacza spadek względem analogicznego okresu ubiegłego roku o 4 proc.
"Mimo słabszego wyniku sprzedażowego w drugim kwartale, cieszymy się, że polski sklep internetowy odnotowuje wzrosty. Duże nadzieje wiążemy ze zbliżającym się szczytem sprzedaży w sierpniu i aktualnie koncentrujemy nasze wysiłki na wprowadzeniu do salonów oraz sklepów internetowych oferty szkolnej" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.
Grupa CDRL to dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi - Buslik. (PAP Biznes)
seb/ ana/