Przychody CDRL w II kw. '23 spadły 16 proc. rdr do 59,5 mln zł

Przychody CDRL w drugim kwartale 2023 roku spadły 16 proc. rdr do 59,5 mln zł - podała spółka w komunikacie prasowym.


Spółka podała, że polski kanał e-commerce wygenerował w tym okresie 11,9 mln zł, co oznacza wzrost o 9 proc. rdr.

W I półroczu 2023 r. wygenerował niemal 131 mln zł sprzedaży, co oznacza spadek względem analogicznego okresu ubiegłego roku o 4 proc.

"Mimo słabszego wyniku sprzedażowego w drugim kwartale, cieszymy się, że polski sklep internetowy odnotowuje wzrosty. Duże nadzieje wiążemy ze zbliżającym się szczytem sprzedaży w sierpniu i aktualnie koncentrujemy nasze wysiłki na wprowadzeniu do salonów oraz sklepów internetowych oferty szkolnej" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.

Grupa CDRL to dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi - Buslik. (PAP Biznes)

seb/ ana/

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,5503 0,06%
1 EUR 4,2691 0,17%
1 GBP 5,0567 0,05%
100 JPY 2,6622 0,03%
1 USD 4,1462 0,07%