Profil:
Sfinks Polska SASfinks miał w III kw. 56,5 mln zł przychodów ze sprzedaży gastronomicznej, 3 proc. więcej rdr
Sfinks Polska miał w trzecim kwartale 2025 roku 56,47 mln zł przychodów ze sprzedaży gastronomicznej, z wyłączeniem sieci Piwiarnia, wobec 54,8 mln zł w III kwartale 2024 r., co oznacza wzrost o 3 proc. rdr - podała spóła w komunikacie.
W ujęciu narastającym od stycznia do września sprzedaż gastronomiczna w 2025 r. wyniosła 159,07 mln zł i wzrosła o 3,1 proc. rdr.
Wartość sprzedaży gastronomicznej netto zrealizowanej przez lokale porównywalne, czyli działające zarówno na koniec każdego z miesięcy z raportowanego kwartału, jak i na koniec miesięcy z analogicznego okresu roku ubiegłego (L4L), działające pod markami należącymi do Grupy Sfinks z wyłączeniem sieci Piwiarnia, za trzeci kwartał 2025 r. wyniosła 53,91 mln zł, co oznacza 3,6 proc. wzrostu.
Od stycznia do września 2025 r. sprzedaż gastronomiczna realizowana przez lokale porównywalne (L4L) wyniosła 148,92 mln zł i wzrosła o 2,2 proc. rdr.
"Trzeci kwartał tradycyjnie przyniósł najlepsze wyniki sprzedażowe w roku, jesteśmy zadowoleni zwłaszcza z przychodów wypracowanych prze restauracje w lipcu i sierpniu. Również tym okresie restauracje naszych marek zanotowały większy niż w innych miesiącach wzrost średniego rachunku. We wrześniu została otwarta również popularna restauracja SPHINX w Centrum Handlowym Batory w Gdyni, która miała długą przerwę, ale znów działa po gruntownej metamorfozie i będzie dokładać się do obrotów sieci w dalszej części roku" - powiedział cytowany w komunikacie prezes spółki, Sylwester Cacek. (PAP Biznes)
seb/ asa/