Spółka Play of Battle rozpoczyna ofertę publiczną akcji, chce pozyskać do 7,02 mln zł
Play of Battle rozpoczęło ofertę publiczną akcji, której celem jest pozyskanie od inwestorów kwoty do 7,02 mln zł – podała spółka w komunikacie prasowym. Spółka oferuje 309.090 akcji zwykłych serii L po cenie 22,72 za sztukę.
Jak wskazano, środki finansowe, które firma zamierza pozyskać, zostaną przeznaczone na dalsze prace nad grą Play of Battle. Zdaniem spółki - produkcja ma duży potencjał na polskim, jak i zagranicznym rynku gamedev.
Kapitalizacja spółki w przypadku objęcia wszystkich akcji w emisji wyniesie ok. 47 mln zł (post-money). Przyjmowanie zapisów na akcje warszawskiego studia rozpocznie się 6 listopada i potrwa do 28 listopada.
Firmą wspierającą Play of Battle w przeprowadzeniu oferty publicznej jest Dom Maklerski INC.
"Oferta publiczna stanowi bardzo ważny krok na drodze do komercjalizacji naszego projektu, nad którym pracujemy od 2021 r." – powiedział cytowany w komunikacie prezes spółki, Jacek Bartosiak.
"Środki finansowe, które pozyskamy w ramach oferty publicznej naszych akcji, w całości zasilą budżet produkcyjny Play of Battle. (…) Demo udostępnimy w 2025 r. Także w przyszłym roku planujemy Beta-testy gry i liczymy, że wówczas będzie już ona w zaawansowanym stadium produkcji" – powiedział game director i wiceprezes Play of Battle, Jarosław Kotowski.
Gra Play of Battle łączy rozbudowaną strategii typu Grand Strategy z dynamicznymi bitwami RTS (Real-Time Strategy). Gracz przejmie kontrolę nad dowolnym państwem świata i będzie podejmować decyzje, których efekty wpłyną na losy rozgrywki. Premiera gry na platformie Steam zaplanowana jest na 2026 rok. Jej budżet stanowi prawie 20 mln zł. Po premierze spółka zamierza dalej rozwijać tytuł i wzbogacać go o nowe możliwości i funkcjonalności.
Wśród akcjonariuszy Play of Battle znajdują się Noobz from Poland oraz Alioth Group. (PAP Biznes)
mcb/ asa/