Profil:
Sfinks Polska SASprzedaż gastronomiczna Sfinksa wyniosła w IV kw. 52,5 mln zł, o 7,6 proc. więcej rdr - szacunki
Sprzedaż gastronomiczna Sfinksa w czwartym kwartale, z wyłączeniem sieci Piwiarnia, wyniosła ogółem 52,5 mln zł, co oznacza wzrost o 7,6 proc. rdr - podała spółka w szacunkowych wynikach.
Podano również, że w rachunku narastającym od stycznia do grudnia sprzedaż gastronomiczna w 2024 r. wyniosła 206,8 mln zł i wzrosła o 8,8 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.
Ponadto poinformowano, że wartość sprzedaży gastronomicznej netto zrealizowanej przez lokale porównywalne, czyli działające zarówno na koniec każdego z miesięcy z raportowanego kwartału, jak i na koniec miesięcy z analogicznego okresu roku ubiegłego (L4L), działające pod markami należącymi do grupy Sfinks, z wyłączeniem sieci Piwiarnia, za czwarty kwartał 2024 r. wyniosła 48,7 mln zł w stosunku do sprzedaży na poziomie 46 mln zł za czwarty kwartał 2023 r. - 5,9 proc. wzrostu.
Natomiast w rachunku narastającym od stycznia do grudnia 2024 r. sprzedaż gastronomiczna realizowana przez lokale porównywalne (L4L) wyniosła 192,1 mln zł i wzrosła o 8 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. (PAP Biznes)
mcb/ asa/