Profil:
11 bit studios SASprzedaż gry "Frostpunk 2" od debiutu do 14 listopada wyniosła 511 tys. sztuk
Sprzedaż gry "Frostpunk 2" od debiutu, 20 września do 14 listopada wyniosła 511 tys. sztuk - podało 11 bit studios w raporcie. Do końca okresu sprawozdawczego spółka sprzedała 441 tys. kopii gry, co przełożyło się na przychody w wysokości 52,33 mln zł.
"Kluczowe znaczenie dla wyników 11 bit studios za I-III kwartał 2024 roku miała oczywiście premiera gry „Frostpunk 2”, która miała miejsce 20 września 2024 roku (w wersji na komputery PC). Do końca okresu sprawozdawczego spółka sprzedała 441 tys. kopii gry (netto, uwzględniając zwroty) przy czym aż 53,7 proc. fanów wybrało wersję Deluxe, z której część przychodów będzie rozpoznawana w czasie (wraz z premierami kolejnych płatnych dodatków, które ta wersja zawiera)" - napisano.
"Do dnia publikacji niniejszego sprawozdania sprzedaż powiększyła się do 511 tys. sztuk. (48,7 proc. wersja Deluxe)" - dodano.
Jak wskazano, blisko 25 proc. kupujących „Frostpunka 2” (do 30 września) stanowili fani z Chin (obecnie wskaźnik ten wynosi 24,2 proc.). 18,2 proc. kopii „Frostpunka 2” trafiło do graczy ze Stanów Zjednoczonych (18,5 proc.), a 7,1 proc. do fanów z Niemiec (7,2 proc.). Dla Polski wskaźniki w obu przypadkach wynosiły po 2,9 proc.
"Bardzo dobra sprzedaż „Frostpunka” w pre-orderach i solidna sprzedaż w okresie okołopremierowym (mimo rozczarowujących ocen wystawianych przez graczy) sprawiła, że przychody z tego źródła, uzupełnione o część płatności od Microsoftu z tytułu udostępnienia produkcji w usłudze GamePass, wyniosły prawie 52,33 mln zł, czyli odpowiadały za 49,1 proc. przychodów spółki ogółem w okresie I-III kwartału 2024 roku" - napisano w raporcie. (PAP Biznes)
gaw/ osz/