Sprzedaż przedświąteczna marek Bakalland i Delecta rośnie rdr o ok. 15 proc. – prezes FoodWell
FoodWell szacuje, że w okresie przedświątecznym sprzedaż dwóch marek należących do spółki: Bakalland i Delecta rośnie o ok. 15 proc. – powiedział PAP Biznes Marian Owerko, prezes FoodWell. Dodał, że spółka przeznaczy 5 mln zł na projekt energii odnawialnej.
FoodWell poinformował 20 grudnia, że podpisał umowę z firmą Luneos na budowę instalacji PV o mocy 1000 kWp.
„Koszt instalacji to około 5 mln złotych” – powiedział Marian Owerko w odpowiedzi na pytania przesłane przez PAP.
Dodał, że przed świętami Bożego Narodzenia rośnie sprzedaż marek oferujących m.in. bakalie i produkty do pieczenia.
„W wynikach przedświątecznej sprzedaży produktów marek Bakalland i Delecta zauważamy wzrost - zarówno ilościowy, jak i wartościowy. Pod względem wartości to ok. 15 proc.” - powiedział Marian Owerko.
GUS podał, że w listopadzie 2022 r. ceny żywności i napojów bezalkoholowych wzrosły rdr o 22,3 proc., a mdm wzrosły o 1,6 proc.
FoodWell poinformował we wtorek 20 grudnia, że budowa instalacji PV w Janowie Podlaskim rozpocznie się na początku 2023 roku i zostanie zakończona w 2. połowie przyszłego roku. (PAP Biznes)
pam/gor/