Sprzedaż przedświąteczna marek Bakalland i Delecta rośnie rdr o ok. 15 proc. – prezes FoodWell

FoodWell szacuje, że w okresie przedświątecznym sprzedaż dwóch marek należących do spółki: Bakalland i Delecta rośnie o ok. 15 proc. – powiedział PAP Biznes Marian Owerko, prezes FoodWell. Dodał, że spółka przeznaczy 5 mln zł na projekt energii odnawialnej.


FoodWell poinformował 20 grudnia, że podpisał umowę z firmą Luneos na budowę instalacji PV o mocy 1000 kWp.

„Koszt instalacji to około 5 mln złotych” – powiedział Marian Owerko w odpowiedzi na pytania przesłane przez PAP.

Dodał, że przed świętami Bożego Narodzenia rośnie sprzedaż marek oferujących m.in. bakalie i produkty do pieczenia.

„W wynikach przedświątecznej sprzedaży produktów marek Bakalland i Delecta zauważamy wzrost - zarówno ilościowy, jak i wartościowy. Pod względem wartości to ok. 15 proc.” - powiedział Marian Owerko.

GUS podał, że w listopadzie 2022 r. ceny żywności i napojów bezalkoholowych wzrosły rdr o 22,3 proc., a mdm wzrosły o 1,6 proc.

FoodWell poinformował we wtorek 20 grudnia, że budowa instalacji PV w Janowie Podlaskim rozpocznie się na początku 2023 roku i zostanie zakończona w 2. połowie przyszłego roku. (PAP Biznes)

pam/gor/

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,4924 -0,32%
1 EUR 4,2249 -0,13%
1 GBP 5,0777 -0,10%
100 JPY 2,6306 -1,39%
1 USD 4,0864 -1,18%