Sprzedaż w sklepach Stokrotka wzrosła rdr w VI o ok. 10,4 proc. do 225 mln zł

Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, należących do Emperii Holding, wzrosła rdr w czerwcu 2018 roku o ok. 10,4 proc. do 225 mln zł - podała Emperia w komunikacie dotyczącym wstępnych wyników.


Przychody ze sprzedaży towarów w całym drugim kwartale wyniosły 645 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 4,4 proc.

Przychody ze sprzedaży towarów w całym pierwszym półroczu wyniosły 1.323 mln zł, co oznacza wzrost rdr o 9,9 proc.

W czerwcu 2018 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 1,6 proc. w porównaniu do czerwca 2017 roku.

W całym drugim kwartale sprzedaż LFL spadła rdr o około 3,2 proc., a w całym pierwszym półroczu wzrosła o około 2,3 proc.

Emperia poinformowała, że w czerwcu otworzono 4 sklepy: 2 supermarkety Stokrotka oraz 2 markety Stokrotka Express. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 0,9 tys. m kw.

Jak podano, łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec czerwca wyniosła 450, a ich łączna powierzchnia handlowa wyniosła 189,8 tys. m kw. (PAP Biznes)

sar/ asa/

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,5503 0,06%
1 EUR 4,2691 0,17%
1 GBP 5,0567 0,05%
100 JPY 2,6622 0,03%
1 USD 4,1462 0,07%