Sprzedaż w sklepach Stokrotka wzrosła rdr w VII o ok. 6,7 proc. do 225 mln zł
Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, należących do Emperii Holding, wzrosła rdr w lipcu 2018 roku o ok. 6,7 proc. do 225 mln zł - podała Emperia w komunikacie dotyczącym wstępnych wyników.
Przychody ze sprzedaży towarów w okresie styczeń-lipiec wyniosły 1,55 mld zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 9,4 proc.
W lipcu 2018 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki zmalała o około 4,3 proc. w porównaniu do lipca 2017 roku.
LFL za okres styczeń-lipiec 2018 roku wzrósł o około 1,3 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku.
Emperia poinformowała, że w lipcu otworzono 7 sklepów, 2 supermarkety Stokrotka, 1 market Stokrotka Express i 2 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 2,2 tys. m kw.
Jak podano, łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec lipca wyniosła 457, a ich łączna powierzchnia handlowa wyniosła 192 tys. m kw. (PAP Biznes)
mat/ osz/