Sprzedaż w sklepach Stokrotka wzrosła rdr w VII o ok. 6,7 proc. do 225 mln zł

Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, należących do Emperii Holding, wzrosła rdr w lipcu 2018 roku o ok. 6,7 proc. do 225 mln zł - podała Emperia w komunikacie dotyczącym wstępnych wyników.


Przychody ze sprzedaży towarów w okresie styczeń-lipiec wyniosły 1,55 mld zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 9,4 proc.

W lipcu 2018 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki zmalała o około 4,3 proc. w porównaniu do lipca 2017 roku.

LFL za okres styczeń-lipiec 2018 roku wzrósł o około 1,3 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku.

Emperia poinformowała, że w lipcu otworzono 7 sklepów, 2 supermarkety Stokrotka, 1 market Stokrotka Express i 2 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 2,2 tys. m kw.

Jak podano, łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec lipca wyniosła 457, a ich łączna powierzchnia handlowa wyniosła 192 tys. m kw. (PAP Biznes)

mat/ osz/

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,5221 -0,62%
1 EUR 4,2587 -0,24%
1 GBP 5,0318 -0,49%
100 JPY 2,6438 -0,69%
1 USD 4,1321 -0,34%