Profil:
Brand24 SAEBITDA grupy Brand24 w I półr. wyniosła 3,8 mln zł - wstępne dane
EBITDA Brand24 wyniosła w I półr. 2025 roku 3,8 mln zł, w porównaniu do straty 0,3 mln zł w analogicznym okresie 2024 r. - podała spółka w komunikacie dotyczącym wstępnych danych. Przychody wzrosły do 19,8 mln zł z 16,3 mln zł.
EBIT wyniosł 1,3 mln zł. W pierwszym półroczu 2024 r. strata operacyjna grupy była na poziomie 2,3 mln zł.
Jak podano, kluczowymi czynnikami wpływającymi na wyniki były przede wszystkim zmiany cennika usług, nowe funkcje aplikacji BRAND24 oraz rozwój nowych produktów.
"Jeśli chodzi o kolejne kwartały, to czeka nas wzmożona praca nad rentownością w związku ze skokowym podniesieniem opłaty za dane od serwisu X. Do tej pory płaciliśmy około 0,5 mln dolarów rocznie, teraz za kolejne 12 miesięcy będziemy musieli zapłacić 1,3 mln dolarów" – powiedział Michał Sadowski, prezes Brand24.
Spółka wskazuje, iż proces rewizji finansowej dla sprawozdań za I półrocze 2025 roku pozostaje w toku, a ostateczne wyniki finansowe Grupy Kapitałowej opublikuje zgodnie z harmonogramem, 30 września 2025 r.
Brand24 jest właścicielem narzędzia do monitoringu treści w internecie. (PAP Biznes)
gaw/ gor/