EBITDA grupy Brand24 w I półr. wyniosła 3,8 mln zł - wstępne dane

EBITDA Brand24 wyniosła w I półr. 2025 roku 3,8 mln zł, w porównaniu do straty 0,3 mln zł w analogicznym okresie 2024 r. - podała spółka w komunikacie dotyczącym wstępnych danych. Przychody wzrosły do 19,8 mln zł z 16,3 mln zł.


EBIT wyniosł 1,3 mln zł. W pierwszym półroczu 2024 r. strata operacyjna grupy była na poziomie 2,3 mln zł.

Jak podano, kluczowymi czynnikami wpływającymi na wyniki były przede wszystkim zmiany cennika usług, nowe funkcje aplikacji BRAND24 oraz rozwój nowych produktów.

"Jeśli chodzi o kolejne kwartały, to czeka nas wzmożona praca nad rentownością w związku ze skokowym podniesieniem opłaty za dane od serwisu X. Do tej pory płaciliśmy około 0,5 mln dolarów rocznie, teraz za kolejne 12 miesięcy będziemy musieli zapłacić 1,3 mln dolarów" – powiedział Michał Sadowski, prezes Brand24.

Spółka wskazuje, iż proces rewizji finansowej dla sprawozdań za I półrocze 2025 roku pozostaje w toku, a ostateczne wyniki finansowe Grupy Kapitałowej opublikuje zgodnie z harmonogramem, 30 września 2025 r.

Brand24 jest właścicielem narzędzia do monitoringu treści w internecie. (PAP Biznes)

gaw/ gor/

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,5934 -0,20%
1 EUR 4,2778 -0,07%
1 GBP 4,9540 0,26%
100 JPY 2,5023 0,27%
1 USD 3,7299 0,59%