SHEIN Cloud Car: moda dostępna dla wszystkich (MediaRoom)
SHEIN, globalny sklep internetowy z modą i produktami lifestyle, zakończył trasę swojego mobilnego showroomu Cloud Car, który podróżował po Polsce, odwiedzając wybrane miasta. SHEIN Cloud Car ruszył w podróż 21 października, zaczynając od Warszawy, a 6 listopada zakończył swoją trasę w Katowicach. W trakcie tej podróży klienci mieli okazję zapoznać się z najnowszymi trendami, akcesoriami i kosmetykami dostępnymi w ofercie marki.
W ciągu kilku tygodni SHEIN Cloud Car odwiedził Warszawę, Kraków, Poznań, Wrocław, Zabrze i Katowice, przyciągając zainteresowanie ponad 15 tysięcy osób. Odwiedzający mieli okazję zapoznać się z szerokim portfolio produktów SHEIN, które obejmuje ubrania, akcesoria, artykuły z kategorii Home&Living oraz kosmetyki marki SHEGLAM dostosowane do zróżnicowanych potrzeb klientów.
„Projekt SHEIN Cloud Car miał na celu dotarcie do naszych klientów w Polsce, oferując im możliwość lepszego poznania marki oraz naszego unikalnego modelu biznesowego >>on demand<< opartego na zamówieniach na żądanie. Cieszymy się z przyjęcia, z jakim spotkał się mobilny showroom i jesteśmy zadowoleni z osiągniętych rezultatów” - wyjaśnia Jolanta Stryjczak, dyrektor public relations SHEIN w Polsce.
Trasa Cloud Car spotkała się z dużym zainteresowaniem odwiedzających, co świadczy o rosnącej popularności marki na polskim rynku. Mobilny showroom przyciągnął uwagę szczególnie młodszej grupy odbiorców (Gen Z), którzy najchętniej dokonują zakupów poprzez aplikację SHEIN. Na wydarzeniu pojawili się również konsumenci w przedziale wiekowym 40+, zainteresowani modą dla kobiet i dla mężczyzn.
Centrum logistyczne obsługujące Europę oraz biuro SHEIN znajdują się niedaleko Wrocławia, w województwie dolnośląskim, gdzie marka stworzyła miejsca pracy dla kilku tysięcy osób i aktywnie wspiera projekty charytatywne i humanitarne w regionie Dolnego Śląska.
Źródło informacji: SHEIN
UWAGA: Za materiał opublikowany przez redakcję PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”.