Ubezpieczenie komunikacyjne Redclick już w październiku na polskim rynku (MediaRoom)
Od października w Polsce będzie dostępne ubezpieczenie komunikacyjne firmy Genertel, spółki z Grupy Generali. „Chcemy wprowadzić na polski rynek ubezpieczenie, które będzie intuicyjne, spersonalizowane, wygodne i przede wszystkim bardzo proste. Prostotę chcemy wpleść w każdy etap procesu: pozyskania ubezpieczenia, wyceny, dostosowania do własnych potrzeb. Prosty ma być też zakres ochrony” - mówił Giacomo Trovato, CEO Genertel.
Ubezpieczenie komunikacyjne Redclick jest skierowane do właścicieli samochodów osobowych, motocykli i pojazdów dostawczych. Od 1 października będzie można je kupić przez stronę internetową www.redclick.pl i obsługiwać za pomocą aplikacji.
Dzięki aplikacji użytkownicy będą mogli odnowić polisę, zgłosić szkodę, śledzić procedurę likwidacji szkód i wezwać pomoc drogową. Redclick oferuje również ubezpieczenie NNW, które obejmuje rozszerzoną ochronę w przypadku prowadzenia innych pojazdów niepodlegających obowiązkowemu ubezpieczeniu OC (rowery, hulajnogi).
„Misją Redclicka jest oferowanie produktów o doskonałym stosunku jakości do ceny przy jednoczesnej oszczędności czasu naszych klientów. W rzeczywistości będą oni mogli szybko i łatwo uzyskać dostęp do swoich ubezpieczeń za pomocą jednego kliknięcia i dostosować rozwiązanie do swoich potrzeb w danym momencie” - podkreślił Giacomo Trovato, CEO Genertel.
Z przeprowadzonych przez firmę badań wynika, że 73 proc. polskich kierowców woli samodzielnie konfigurować odpowiednie dla siebie ubezpieczenie, niż korzystać z gotowych pakietów, a 45 proc. uważa, że najlepszym sposobem zgłaszania szkody jest skorzystanie z aplikacji (bo jest szybciej i mniej stresująco).
Giacomo Trovato podkreślił, że ubezpieczyciel będzie się starał zapewnić klientowi najlepszy stosunek jakości do ceny, a także skrócić czas zawierania polisy.
„Potrzebny będzie tylko numer rejestracyjny pojazdu i data urodzenia klienta. Te dwie informacje pozwolą nam pozyskać wszystkie potrzebne dane. Później zadamy klientowi kilka dodatkowych pytań, ale tylko po to, żeby lepiej spersonalizować ofertę” - tłumaczył szef Genertel.
Klient dostanie do wyboru trzy opcje: Basic, Bestseller, Zaprojektowany dla Ciebie. Wszystkie będą zawierały obowiązkowe OC oraz różne wersje dodatkowych ubezpieczeń. Będzie można kupić osobno: AC kradzież i pożar, AC szyby, AC kolizje z udziałem dzikich zwierząt, AC kolizja i atmosferyczne, AC kolizja, atmosferyczne, wandalizm.
Zakup za pośrednictwem strony odbywa się bez papierowych dokumentów: klient dostaje mailem umowę i zaproszenie do pobrania aplikacji. Zawiadomienie o szkodzie można zaś złożyć podczas rozmowy z chatbotem, która - jak zapewnia szef Genertela - niczym się nie różni od rozmowy z człowiekiem.
Redclick przygotował promocję dla wszystkich, którzy do 30 września zarejestrują się na stronie www.redclick.pl i pobiorą voucher (do wykorzystania po rozpoczęciu sprzedaży). Osoby, które skorzystają z oferty, wygrają dwie karty podarunkowe Allegro o wartości 8,3 proc. oczekiwanej składki. Pierwszą z nich klient będzie mógł wykorzystać od razu po zakupie ubezpieczenia, druga zostanie przyznana użytkownikowi automatycznie w kolejnym roku przy odnowieniu polisy.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
UWAGA: Za materiał opublikowany przez redakcję PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”.