PMPG Polskie Media zakończyło przegląd opcji strategicznych

PMPG Polskie Media zakończyło przegląd opcji strategicznych - poinformowała spółka w komunikacie. PMPG planuje opracować strategię dalszego rozwoju i opublikować ją do końca czerwca.

W ocenie zarządu w interesie spółki jest w szczególności rozwój największych aktywów tj. spółek Orle Pióro (wydawca tytułu prasowego DoRzeczy) oraz Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" (wydawca tytułu prasowego Wprost), w tym z wykorzystaniem kapitału od zewnętrznych inwestorów, a także budowa zdywersyfikowanego portfolio aktywów cyfrowych w oparciu o zasoby własne ale także nabywane, w tym na podstawie transakcji realizowanych w formule media for equity (nabycie udziałów w przedsiębiorstwie w zamian za świadczenia reklamowe i promocyjne).

Spółka rozpoczęła przegląd opcji strategicznych w lipcu 2022 r. W ramach przeglądu planowała przeanalizować wszystkie możliwe opcje strategiczne, w tym pozyskanie inwestora, nabycie lub zbycie poszczególnych aktywów oraz wspólne przedsięwzięcie z innymi podmiotami. (PAP Biznes)

doa/ osz/

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,5137 0,45%
1 EUR 4,2702 0,12%
1 GBP 5,1229 0,39%
100 JPY 2,6510 0,24%
1 USD 3,8330 0,61%