AliExpress wprowadza możliwość sprzedaży dla polskich firm

AliExpress, międzynarodowy marketplace należący do Alibaba International Digital Commerce Group, wprowadza nową usługę - możliwość sprzedaży dla polskich firm - podała firma w komunikacie prasowym.


Jak podano, sprzedawcy będą mogli otworzyć własny sklep na platformie, umożliwiając dostęp do swojego asortymentu międzynarodowej bazie klientów. AliExpress zaoferuje polskim sprzedawcom wsparcie marketingowe i biznesowe.

Uruchomiony w 2010 r. AliExpress jest platformą e-commerce B2C (business-to-consumer) umożliwiającą konsumentom na całym świecie dokonywanie zakupów bezpośrednio od producentów z Chin i innych krajów. (PAP Biznes)

doa/ osz/

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,5447 -0,59%
1 EUR 4,2718 -0,34%
1 GBP 4,9992 -0,50%
100 JPY 2,6351 -0,58%
1 USD 3,7551 -0,70%