Profil:
ASBISc Enterprises plc.Asbis wprowadza na swoje rynki nową markę Buydeem
Grupa Asbis podpisała umowę dystrybucyjną z Buydeem, która jest liderem na rynkach azjatyckich w kilku kategoriach segmentu małych urządzeń kuchennych gospodarstwa domowego - poinformował dystrybutor, deweloper i dostawca produktów, rozwiązań i usług ICT oraz IoT na rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
Dystrybucja produktów Buydeem obejmie 31 krajów – rynki Europy Zachodniej oraz Centralnej i Wschodniej, w tym.in. Polskę, Ukrainę, Portugalię, Austrię, Niemcy, Gruzję, Litwę i Łotwę; rynki azjatyckie takie jak m.in. Azerbejdżan, Tadżykistan, Turkmenistan i Uzbekistan oraz rynek RPA.
Linie produktów, które będzie dystrybuował Asbis, obejmują tostery, czajniki elektryczne, parowary, czajniki do kawy, naczynia do napojów i obiadowe, dystrybutory gorącej wody i ekspresy do kawy.
W portfolio Asbisu w tej samej linii produktowej znajduje się marka własna AENO, która skupia się na wybranym asortymencie z segmentu małych urządzeń kuchennych i gospodarstwa domowego.
„Buydeem to marka bardzo mocna na rynkach azjatyckich. Jest też uzupełnieniem naszej oferty marki AENO, która została dobrze odebrana przez rynek. Uzupełniamy więc nasze portfolio i mocniej wchodzimy w segment małych urządzeń gospodarstwa domowego, który ma potencjał rozwoju. Markę Buydeem wprowadzimy na większość naszych rynków, w tym do Polski, na Ukrainę i do RPA. Wykorzystamy do tego nasze bardzo rozległe kanały sprzedaży” – powiedział Serhei Kostevitch, Prezes Grupy Asbis. (PAP Biznes)
pr/ gor/