Profil:
VRG SAGrupa VRG planuje w III kw. start pilotażu multibrandowych salonów franczyzowych
Grupa VRG w III kwartale 2024 roku planuje start pilotażowego projektu multibrandowych salonów franczyzowych marek: Vistuli, Bytomia i Wólczanki w mniejszych miejscowościach - podała spółka w raporcie.
Jak podano, pilotaż będzie skierowany do obecnych i nowych franczyzobiorców marek VRG. Będzie on obejmował multibrandowe salony franczyzowe trzech marek: Vistuli, Bytomia i Wólczanki, które będą dopasowane do mniejszych miejscowości, w których nie ma salonów własnych lub monobrandowych salonów franczyzowych.
W ramach dążenia do wzrostu wartości Grupa VRG nie wyklucza możliwości rozwoju poprzez działania akwizycyjne, w związku z czym będzie poszukiwać potencjalnych celów, w tym marek pasujących do portfela grupy.
We wszystkich markach odzieżowych grupa pracuje nad poprawą produktów i wdrażaniem kolekcji odpowiadających jak najlepiej potrzebom rynku. Koncentruje się przy tym na dostosowaniu oferty dla najbardziej lojalnych klientów, przy jednoczesnym ewolucyjnym pozyskiwaniu nowych odbiorców marek. VRG będzie w dalszym ciągu wzmacniać obecność swoich marek w sprzedaży internetowej i stacjonarnej, w ramach rozwoju omnichannel. Celem jest wzmocnienie Vistuli jako flagowej marki grupy, poprzez rewizję jej strategii marketingowej i produktowej.
W 2024 roku W.KRUK będzie nadal rozwijać własną ofertę biżuteryjną, wprowadzać kolejne kolekcje ambasadorskie i autorskie (przygotowywane przez własny zespół projektowy i Zespół Manufaktury W.KRUK), a także kolekcje przygotowywane na specjalne okoliczności. (PAP Biznes)
epo/ ana/