Profil:
MEDTECH SOLUTIONS SAMedTech Solutions zawarł umowę ramową z MEDGZ
MedTech Solutions, spółka działająca w obszarze technologii medycznych opartych o AI i Big Data, zawarła umowę ramową z MEDGZ – jedną z największych grup zakupowych dla sektora ochrony zdrowia w Polsce - podała spółka w komunikacie.
Jak podano, nowy partner reprezentuje i prowadzi stałą współpracę z 95 placówkami medycznymi oraz umożliwia korzystanie z warunków grupowych łącznie 250 podmiotom prywatnym.
"Umowa pozwala MedTech Solutions na korzystanie z rozległego kanału dystrybucji oraz stanowi ważny krok w stronę budowania silnej pozycji na rynku dystrybucji wyrobów medycznych i realizacji założeń strategii rozwoju" - napisano w komunikacie.
"Zawarcie umowy z MEDGZ to milowy krok na drodze do uruchomienia sprzedaży wyrobów medycznych, którą zgodnie z naszą strategią planujemy rozpocząć jeszcze w II kwartale 2025 r. Nawiązanie współpracy z partnerem o ugruntowanej pozycji w środowisku szpitalnym otwiera dla nas dostęp do szerokiego grona placówek ochrony zdrowia, istotnie zwiększa możliwości sprzedaży oraz pozwala na aktywne wsparcie promocji naszej oferty wśród decydentów" – powiedział cytowany w komunikacie Jarosław Kaim, prezes MedTech Solutions.
Prezes dodał, że dzięki nowemu partnerowi, oferta wyrobów medycznych oprócz tego, że w większym zakresie dotrze do placówek medycznych na rynku polskim, to przyszłości także znajdzie się na rynku niemieckim.
"Jednym z kluczowych fundamentów działalności MedTech Solutions jest import i dystrybucja wyrobów medycznych oraz narzędzi chirurgicznych – głównie od producentów z rynków azjatyckich. Polska spółka stawia na intensywny rozwój tego segmentu oraz na ekspansję na rynki zagraniczne, ze szczególnym uwzględnieniem Niemiec, Francji i krajów skandynawskich" - podano w komunikacie.
Dodano, że MedTech Solutions zamierza także pozyskać 10 szpitali publicznych i 5 szpitali prywatnych jako klientów do II kwartału 2026 r. oraz zwiększyć zasięg dystrybucji do 30 szpitali do IV kwartału 2027 r. Spółka zakłada, że począwszy od 2 roku działalności, uzyska roczny wzrost sprzedaży wyrobów medycznych na poziomie min. 15 proc. (PAP Biznes)
mbi/ asa/