Profil:
Allegro.eu S.A.Temu w IV wyprzedzało Allegro w Total Users, ale Allegro ma więcej zaangażowanych użytkowników
Temu w kwietniu wyprzedzało Allegro w Total Users, ale Allegro okazało się lepsze w rankingu zaangażowania użytkowników - wynika z badania Mediapanel, Polskiego Badania Internetu.
Analitycy Gemius i PBI zbadali kategorię zakupów online, biorąc pod uwagę czas spędzany w danym serwisie lub aplikacji. Na potrzeby analizy przyjęto, że zaangażowany użytkownik w ujęciu miesięcznym to taki, który przynajmniej w jednym dniu w miesiącu spędził w danym kanale mediowym co najmniej minutę. Takie podejście pozwoliło wyeliminować przypadkowy ruch, np. związany z przekierowaniem użytkownika na inną treść niż ta, którą miał zamiar odwiedzić lub związany z kliknięciem w zachęcającą reklamę, po którym internauta szybko opuścił stronę.
Zestawienie top 10 brandów z kategorii „Zakupy online” za kwiecień 2025 r. wskazuje, że najliczniejsze grono zaangażowanych użytkowników ma brand Allegro.
Z tak przefiltrowanego zestawienia wynika, że Allegro ma 15,97 mln zaangażowanych użytkowników przy 17,85 mln Total Users.
Temu, które ma 18,86 mln Total Users, i jest pierwsze pod tym względem, w rankingu zaangażowania ma 13,65 mln użytkowników. (PAP Biznes)
map/ osz/