Temu w IV wyprzedzało Allegro w Total Users, ale Allegro ma więcej zaangażowanych użytkowników

Temu w kwietniu wyprzedzało Allegro w Total Users, ale Allegro okazało się lepsze w rankingu zaangażowania użytkowników - wynika z badania Mediapanel, Polskiego Badania Internetu.


Analitycy Gemius i PBI zbadali kategorię zakupów online, biorąc pod uwagę czas spędzany w danym serwisie lub aplikacji. Na potrzeby analizy przyjęto, że zaangażowany użytkownik w ujęciu miesięcznym to taki, który przynajmniej w jednym dniu w miesiącu spędził w danym kanale mediowym co najmniej minutę. Takie podejście pozwoliło wyeliminować przypadkowy ruch, np. związany z przekierowaniem użytkownika na inną treść niż ta, którą miał zamiar odwiedzić lub związany z kliknięciem w zachęcającą reklamę, po którym internauta szybko opuścił stronę.

Zestawienie top 10 brandów z kategorii „Zakupy online” za kwiecień 2025 r. wskazuje, że najliczniejsze grono zaangażowanych użytkowników ma brand Allegro.

Z tak przefiltrowanego zestawienia wynika, że Allegro ma 15,97 mln zaangażowanych użytkowników przy 17,85 mln Total Users.

Temu, które ma 18,86 mln Total Users, i jest pierwsze pod tym względem, w rankingu zaangażowania ma 13,65 mln użytkowników. (PAP Biznes)

map/ osz/

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,5564 0,89%
1 EUR 4,2525 0,44%
1 GBP 5,0556 0,80%
100 JPY 2,5872 0,56%
1 USD 3,8266 0,67%