VR FACTORY GAMES SA (13/2022) Zawarcie umowy na dystrybucję Horror Bar VR i Bartender VR Simulator poprzez nowy kanał dystrybucyjny na terenie Ameryki Północnej

Raport bieżący 13/2022


Postawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd VR Factory Games S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: Spółka) informuje, iż w dniu 18 listopada 2022 r. (w godzinach nocnych) otrzymał informację o podpisaniu przez drugą stronę, a tym samym o zawarciu umowy z firmą z siedzibą w Stanach Zjednoczonych (dalej: Dystrybutor) na dystrybucję gier Horror Bar VR i Bartender VR Simulator (zwane łącznie Grami) w nowych kanałach dystrybucyjnych, w których Spółka do tej pory nie prowadziła sprzedaży Gier. Na podstawie tej umowy, Dystrybutor zobowiązał się do dystrybucji Gier na terytorium Ameryki Północnej, za pośrednictwem platform GameStop i Amazon (koszty związane z dystrybucją tych gier ponoszone będą przez Dystrybutora). Dystrybutor m.in. zobowiązał się do uwzględnienia Gier w kampanii marketingowej sezonu świątecznego (wraz z grami innych wydawców), której łączną wartość Dystrybutor szacuje na 500 tys. USD.

Spółka z kolei zobowiązała się udzielić Dystrybutorowi wyłączne, podlegające sublicencjonowaniu prawa i licencje na wprowadzenie do obrotu, dystrybucję i sprzedaż Gier w wyżej wymienionych kanałach sprzedaży, a także niewyłączne, podlegające sublicencjonowaniu prawa i licencje na używanie znaków towarowych Spółki, a także sublicencji na wszystkie znaki towarowe, na które udzielono licencji Spółce przez zewnętrznych dostawców, wykorzystywanych w związku z Grami, w związku z dystrybucją, sprzedażą, promocją i marketingiem Gier (Spółka zachowuje wszelkie prawa własności do Gier na całym świecie bezterminowo).

Z tytułu realizacji niniejszej umowy, Spółka będzie partycypować na zasadach określonych w tej umowie w przychodach ze sprzedaży Gier.

Umowa została zawarta na okres 6 miesięcy od daty pierwszej komercyjnej sprzedaży Gier, z automatycznym jej odnawianiem na kolejne 12 miesięczne okresy, chyba, że któraś strona nie wyrazi zgodę na to przedłużenie. Strony w umowie zawarły również postanowienia o możliwości jej rozwiązania przez każdą ze stron.

Zarząd wskazuje, iż zawarcie niniejszej umowy umożliwi Spółce dotarcie do nowych grup odbiorców - Dystrybutor szacuje zasięg na ponad 30 mln konsumentów. Ponadto, oprócz korzyści finansowej z bezpośredniej sprzedaży Gier, wartością tej umowy jest również wartość marketingowa polegająca na budowaniu świadomości zarówno produktów jak i studia VR Factory Games.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,5865 0,09%
1 EUR 4,2331 0,24%
1 GBP 4,8038 0,24%
100 JPY 2,3519 -0,20%
1 USD 3,6525 0,34%
Serwisy ogólnodostępne PAP