Profil:
XTB SAXTB chce w '25 pozyskiwać średnio 150-210 tys. nowych klientów kwartalnie
XTB chce w 2025 roku pozyskiwać średnio 150-210 tys. nowych klientów kwartalnie - podała spółka w komunikacie prasowym. Dodatkowo celem spółki jest dalsza ekspansja zagraniczna.
"W 2025 roku XTB planuje nadal wzbogacać swoją ofertę dla każdego inwestora, który chce efektywnie zarządzać swoimi środkami, zarówno aktywnie jak i pasywnie. W związku z tym pojawią się nowe produkty w segmencie inwestowania długoterminowego - jak konto IKZE w Polsce oraz PEA we Francji" - napisano w komunikacie prasowym.
Jak dodano, XTB będzie dalej rozwijać usługę eWallet, która zapewnia natychmiastowy dostęp do środków, łącząc inwestowanie z wygodnymi płatnościami. W ostatnich dniach, usługa została uruchomiona w Polsce, a w sumie korzystają z niej już klienci XTB w dziewięciu krajach w Europie.
Ponadto w segmencie produktów dla aktywnych inwestorów, XTB planuje dodanie do oferty opcji, a spółka prowadzi już analizy w tej sprawie.
"W związku z potencjałem związanym z inwestowaniem w kryptowaluty, XTB planuje również dodanie tego instrumentu do swojej oferty i prowadzi również prace przygotowawcze w tym zakresie" - napisano.
Spółka planuje dodanie tych produktów do oferty jeszcze w 2025 roku, jednak realizacja planu produktowego jest uzależniona od czynników zewnętrznych, w tym współpracy z dostawcami, uzyskania niezbędnych zgód regulacyjnych czy uchwalenia ustawy o kryptoaktywach.
Poinformowano również, że w 2025 roku XTB będzie kontynuować prace związane z przygotowaniem do pozyskania licencji i rozpoczęciem działalności w Brazylii, gdzie proces pozyskiwania licencji może zakończyć się w 2025 roku.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami spółki, w pierwszej połowie 2025 roku planowane jest z kolei rozpoczęcie działalności operacyjnej w Indonezji.
"Nasze plany produktowe to odpowiedź na dynamiczne zmiany w świecie finansów i potrzeby inwestorów. Stale rozwijamy aplikację XTB, by oferować użytkownikom najbardziej funkcjonalną i kompleksową platformę do zarządzania finansami. Nowe rozwiązania zbliżają nas do pozycji europejskiego lidera. Rozszerzenie oferty i jej konkurencyjność otwierają nam także drogę do dalszej ekspansji na rynkach z dużym potencjałem rozwoju biznesu, takich jak Bliski Wschód, Ameryka Łacińska czy Indonezja" - powiedział cytowany w komunikacie prasowym prezes XTB, Omar Arnaout. (PAP Biznes)
mcb/ gor/