Profil:
Jeronimo Martins SGPS SAUOKiK zakwestionował praktyki Jeronimo Martins w akcji promocyjnej; klienci otrzymają vouchery
Prezes UOKiK zakwestionował praktyki Jeronimo Martins Polska w akcji promocyjnej „Magia rabatów” i nałożył na właściciela sieci Biedronka obowiązek przyznania klientom, którzy nie wykorzystali vouchera, środków finansowych - poinformował Urząd w komunikacie.
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny poinformował, że w ramach zobowiązania do zmiany praktyk Jeronimo Martins Polska dostarczy nowe vouchery dla poszkodowanych klientów o wartości 150 zł. Będą one przyznane automatycznie na kartę Moja Biedronka w ciągu 14 dni od dnia uprawomocnienia się decyzji.
"Benefity dotyczą klientów sieci Biedronka, którzy zrobili zakupy w ramach akcji promocyjnej +Magia Rabatów+ w okresie 1-3 grudnia 2022 r., otrzymali promocyjny voucher, ale go nie zrealizowali i nadal są w programie lojalnościowym sieci. Osoby spełniające te kryteria automatycznie otrzymają od spółki bon o wartości 150 zł za każdy niewykorzystany wcześniej voucher" - napisano w komunikacie.
"Posiadacze aplikacji lub karty Moja Biedronka byli zachęcani przez sieć do zakupu trzech produktów z kategorii książki i/ lub zabawki, a połowę kwoty wydanej na te produkty mieli otrzymać w formie vouchera wydrukowanego na paragonie. Voucher można było przeznaczyć na kolejne zakupy. W reklamach zamieszczonych w sklepach brakowało jednak dokładnej listy produktów, które można było kupić" - dodano. (PAP Biznes)
doa/ gor/