Sprzedaż omnichannel w LPP od 1 VIII wzrosła o 32 proc. rdr

Sprzedaż omnichannel w grupie LPP w okresie od 1 sierpnia do 20 września wzrosła o 32 proc. rdr w walutach stałych - poinformowała grupa w prezentacji wynikowej.

"Pierwsze kolekcje Jesień/Zima 2024 zostały pozytywnie przyjęte przez klientów/klientki, dzięki czemu sprzedaż omnichannel grupy w okresie 1 sierpnia - 20 września wzrosła w stosunku do ubiegłego roku o 32 proc. w walutach stałych" - napisano w prezentacji.

Jak podano, wzrost LFL wynosi 20 proc. Największe wzrosty notowane są w House, Sinsay i Reserved.

LPP przewiduje w trzecim kwartale ok. 140 otwarć nowych salonów. Podtrzymuje jednocześnie plany otwarć ok. 700 sklepów w całym 2024 roku. (PAP Biznes)

pel/ asa/

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,5137 0,45%
1 EUR 4,2702 0,12%
1 GBP 5,1229 0,39%
100 JPY 2,6510 0,24%
1 USD 3,8330 0,61%