Profil:
LPP SALPP planuje w II półroczu otworzyć ok. 450 sklepów marki Sinsay

Grupa LPP planuje w II półroczu otworzyć ok. 450 sklepów marki Sinsay - poinformował wiceprezes LPP Przemysław Lutkiewicz. Grupa podtrzymuje, że w całym roku obrotowym 2024 otworzy 700 sklepów wszystkich marek, w tym 620 salonów Sinsay.
"Chcielibyśmy otworzyć w tym roku 700 sklepów wszystkich naszych marek, w tym 620 sklepów marki Sinsay" - powiedział wiceprezes LPP podczas telekonferencji.
W pierwszym półroczu grupa otworzyła 166 sklepów Sinsay wobec 119 rok wcześniej.
"W drugim półroczu musi powstać dużo więcej sklepów, abyśmy spełnili nasz cel" - powiedział Lutkiewicz.
Jak dodał, na drugie półrocze zaplanowane jest otwarcie ok. 450 sklepów marki Sinsay.
"Przy otwarciu ok. 140 sklepów w trzecim kwartale oznacza to otwarcie ok. 300 salonów w samym czwartym kwartale. Takie mamy plany" - powiedział.
"Te lokale są już zakontraktowane" - dodał.
W okresie od maja do końca lipca LPP otworzyło 122 nowe sklepy, z czego większość pod szyldem marki Sinsay.
Wiceprezes poinformował, że 5 sklepów grupy ucierpiało w powodzi w Polsce i w Czechach, ale sklepy były ubezpieczone i wpływ na grupę będzie "minimalny".
LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest w sprzedaży stacjonarnej i online na 40 rynkach na świecie. Spółka posiada sieć blisko 2500 salonów. (PAP Biznes)
pel/ ana/