Profil:
LPP SALPP uruchomiło aplikacje mobilne marek Cropp i House
Grupa LPP uruchomiła aplikacje mobilne dla dwóch kolejnych marek - Cropp oraz House. Od października br. wszystkie marki LPP są już dostępne w formie aplikacji mobilnych - poinformowała spółka w komunikacie prasowym
"Aplikacje mobilne są dla nas łącznikiem pomiędzy sprzedażą stacjonarną a internetową, dlatego zależy nam, aby każda marka LPP dysponowała tym narzędziem. To długo wyczekiwana premiera, która zamyka etap tworzenia fundamentów naszej strategii omnichannelowej i otwiera przed nami nowe możliwości organicznego rozwoju naszych brandów" - poinformował, cytowany w komunikacie prasowym, Mikołaj Wezdecki, wiceprezes LPP.
Obie aplikacje - Cropp i House zostały uruchomione w pierwszej kolejności na rynku polskim, ale podobnie jak w pozostałych markach spółka zamierza zwiększać ich zasięg o kolejne kraje. Aplikacje pozwalają m.in. śledzić historię zakupów online oraz stacjonarnych, dokonywać łatwiejszych zwrotów czy sprawdzić dostępność produktów w konkretnych sklepach firmy.
Kolekcje Sinsay są dostępne w aplikacji na 10 rynkach – od września w Grecji, a od października w Niemczech. Z kolei aplikacja Reserved jest dostępna od października także w Chorwacji – łącznie na 8 rynkach. Debiutująca rok temu aplikacja Mohito działa w Polsce i Rumunii, a od sierpnia również w Czechach.
W drugim kwartale 2024 roku, aplikacja Sinsay, na rynkach, gdzie była dostępna, wygenerowała średnio 70 proc. sprzedaży online, natomiast Reserved - 55 proc.
LPP jest firmą działającą w branży odzieżowej. Jest właścicielem marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Jej produkty są dostępne w sprzedaży stacjonarnej i online na 40 rynkach na świecie. (PAP Biznes)
mbi/ ana/